• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-14 22:08:34 följande:
    vad udda! och intressant! hur kommer det sig?
    Har det i släkten.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 22:08:49 följande:
    Att den vänstra är klok och den högra är vis Jaaaa så kan det ju vara..., hm...
    Hehehhe...

Jag frågade förut om jag kan få gräva in mig i din famn lite till. Får jag det?{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-14 22:05:17 följande:
    ja, det är skillnad när det är gamla som dör, även om det är sorgligt är det ju ngt man räknar med då. det enda man kan hoppas på då är väl att slutet blev bra. är ganska inställd på att mina morföräldrar inte har långt kvar, men man kommer ju bli jätteledsen ändå. jobbigt med den unga killen. alldeles för många unga som mår dåligt och inte orkar leva, ännu ett tecken på att vården inte har tillräckligt med resurser. just när det är unga människor känns det så onödigt, orättvist. den senaste begravningen jag var på var för några år sen, för en elev som tagit livet av sig. tjejen gick i min mentorklass och den klassen kommer jag alltid av minnas pga alla saker vi delade -inklusive begravningen.
    Självmord är tragiskt, än mer tragiskt när det är unga. Förstår att det är en händelse man alltid minns. Usch vad tragiskt.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 22:11:24 följande:
    Nu är det dags för mig att säga gonatt.Kära vänner!  ,  och
    Godnatt och sov gott vännen!

Kram
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-14 22:12:28 följande:
    Hehehhe... Jag frågade förut om jag kan få gräva in mig i din famn lite till. Får jag det?
    Den frågan måste jag ha missat, annars hade du fått svar direkt!

Klart du får, kom och sätt dig här så ska jag hålla om dig länge länge länge
  • Sedek
    Nu är det dags för mig att säga gonatt. Kära vänner!   ,   och
    Godnatt på dig!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-14 22:10:59 följande:
    Nämen usch! Stackars tjej.. Hade hon någonsin visat tecken på att hon inte orkar mer? Pratat med nån eller sökt hjälp? Hade hon skrivit nån form av "avskedsbrev"? Förstod någon varför hon gjorde så? Den här killen trodde alla att han mådde bra, men så en kväll gick han och hängde sig i en skog här där vi bor. Han blev upptäckt av en hästryttare tidigt på morgonen. Så hade han också skrivit ett brev där han skrev att han inte stod ut med all den press som sattes på honom som indivit, av samhället. Att det inte var värt att försöka leva upp till alla förväntningar Stackars kille.. Jag håller helt och fullt med att man ändå blir otroligt ledsen även om det är äldre som dör. De har ju varit en del av ens liv och man har ju så mycket känslomässig connection..
    ja, hon hade en hel del i bagaget, inklusive tidigare försök, så vi jobbade massor med henne, både skola & BUP/vuxenpsyk, men man kan ju inte få ngn annan att känna livslust.
    hon lämnade ett brev som tur var, och skolan skötte det bra, extraöppet i skolan med kurator (hände precis innan terminsstart) och mentorer och tid för begravningen.

usch, jag tror dagens unga har en helt annan press än vad jag själv kommer ihåg från när jag var i samma ålder, tror väldigt många mår väldigt dåligt.
  • Polly S
    Nu är det dags för mig att säga gonatt. Kära vänner!   ,   och
    gonatt!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 22:14:10 följande:
    Den frågan måste jag ha missat, annars hade du fått svar direkt!Klart du får, kom och sätt dig här så ska jag hålla om dig länge länge länge
    *gräver ner ansiktet i din varma och mjuka famn och gråter ut lite till*
Svar på tråden Tråddödare forts....