• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek

Frågetecken, jag...? neeeeej det har aldrig hänt förut...{#lang_emotions_dreamer}

Godnatt på er!

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-14 22:34:24 följande:
    Usch, ja, det är hemskt. Ont i magen och hjärtat faktiskt. Det finns INGEN i verkligheten som man kan gråta ut hos...hur tar man sig igenom det?
    Men vad är det som har hänt egentligen känns som jag missat nått jättestort..

Det enda jag kan komma på just nu är en massa löjliga klyschor.. tiden läker alla sår mm mm.
    För jag har inget bra svar, men jag vet hur det är, man sitter och känner sig ensamast i världen. Det enda jag kan säga är att du är inte ensam, även om jag är kass på att vara inne här eller kass på att orka skriva i tråden så finns du i mina tankar och vi är många som bryr oss om dig och som vill att du ska må bra igen. Du är inte ensam!!

Vill du bara skriva av dig, få ur dig allt så är min inbox alltid öppen för dig!

Kram vännen!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Sitter och försöker få ihop ett mail, men det är så svårt.. har nog hållt på nu i 45 minuter och jag har fått ihop 3 rader. Skriver raderar, skriver och raderar om och om igen..

Kan inte koncentrera mig..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour

Mandi, du är så fin vännen. Känns så himla bra det du skriver..Ni har kommit att betyda så mycket för mig under all den här tiden Tack för att du visar ditt stöd..jag kanske "nyttjar" den

• Velour

Mandi (kan inte citera helt plötsligt. Jävla FL ) Går det inget bra med mailet? Är det till nån myndighet eller till privatperson?

• Fiamedbarn

Känner hur ögonen börjar svida och hur hjärnan har gått och lagt sig. Men ron lyser med sin frånvaro. Hur gör ni för att komma till ro innan ni går och lägger er?

• Velour

Fia, surfar sönder ögonen eller tittar på TV innan Jag läser inga böcker, men det skulle också kunna hjälpa.

Svar på tråden Tråddödare forts....