• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Fiamedbarn

Velour, då gör jag alla rätt nu då Gäller bara att se nåt trist program för ser jag ponnyakuten (på svt play) blir jag helt engagerad och rörd och glad - och pigg!

Så glamour hade ju varit perfekt nu

Sov gott!

• Velour

Hahah, ja good old Glamour. Jag tror inte att jag har klarat att se ens en minut av den serien. Men för nätter som denna hade den nog dugit Godnatt och hoppas du får sova gott du med!

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-14 23:56:55 följande:
    Mandi (kan inte citera helt plötsligt. Jävla FL ) Går det inget bra med mailet? Är det till nån myndighet eller till privatperson?
    Nu är det klart och skickat.. känner mig be nöjd och rädd, fick en stor klump i magen.

Men det känns skönt att äntligen ha gjort det, även om det blev till en annan myndighet än den jag tänkt mig från början, mailet gick till polisen.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-14 23:39:24 följande:
    Mandi, du är så fin vännen. Känns så himla bra det du skriver..Ni har kommit att betyda så mycket för mig under all den här tiden Tack för att du visar ditt stöd..jag kanske "nyttjar" den
    Kalrt du ska nyttja mitt stöd om du vill, precis som jag har fått nyttja dig. Så mycket som jag har fått skriva av mig om till dig, du ska bara veta hur mycket det har hjälpt mig.
  • Velour

Mandi, vad skönt att du blev klar med mailet och att du känner dig nöjd Det värmer oerhört att jag kunnat vara till nån hjälp. I sinom tid kanske jag kan ta mod till mig och öppna mig för dig också Nu måste jag sova då jag har mycket att göra imorgon. Tack för att du bryr dig vännen. Godnatt! Kram!

• Fiamedbarn

Gomorron!

Nu har jag gjort lite teefterforskningar på nätet.

Detta är teet jag har hemma www.harnam.nu/sv/recept/75-yogite

Här är samma märke (Yogi Tea) med olika smaker www.grongava.se/shop/category/27

Så den Yogi jag pratar om är alltså inte en speciell kryddblandning (utan den kallas Classic Cinnamin Spice) utan ett märke med många olika smaker.

Issie, du får gärna publicera lite info om ditt te!

Oj vad bebisen gnäller....måste kila.

• Mandi74

God morgon! Sol idag oxå, tänkte få i oss lite frukost och sen ut i det fina vädret, det gäller att passa på att samla energi..

• Fiamedbarn

Gomorron Mandi! Jo solen ser bara mer och mer lockande ut för varje dag. Men jag känner på mig att det är riktigt kallt fortfarande....så vi får se om jag kommer ut,

• Mandi74
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 11:27:30 följande:
    Gomorron Mandi! Jo solen ser bara mer och mer lockande ut för varje dag. Men jag känner på mig att det är riktigt kallt fortfarande....så vi får se om jag kommer ut,
    Vet inte hur kallt vi har det, men det verjar inte blåsa så jag tror nog att det kan vara ganska behagligt.. men vi har inte kommit ut än vi heller.. varför stressa.
Svar på tråden Tråddödare forts....