Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-13 23:25:39 följande:
    Vilken tråd?
    Tråddödartråden du länkade till..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:26:06 följande:
    Mandi, vad har hänt?
    Fick se någon jag inte ville se..
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-03-13 23:27:46 följande:
    Å där var jag inte till hjälp!Det kommer nog ta lååång tid.Men vi finns här så andas och ignorera...
    Tänk min blogg.. vi var/är bägge medlemmar här..
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 23:28:22 följande:
    Men den är gammal och begraven, förlåt vännen!
    Det är lugnt.. hade bara inte väntat mig att få se "någon" där..

*går och tar en cig, lugna nerverna lite*
  • Mandi74

Min son ligger i soffan, kämpar för fullt för att inte somna, vågar inte ens klä av sig för han tror inte att han ska somna om han har kläderna på sig..

Har försökt sitt med honom lite för att få honom att somna men det går inte, så nu kryper vi ner i sängen, ungen måste sova.

Fattar bara inte vad det är som har bidragit till detta, han kom hem från pappa i trosdags, sen dess har han inte vågat sova själv och det får inte vara mörkt.
    Jag orkar snart inte mer, allt bara går på fel håll känns det som, när ska det vända och börja bli bättre.. när?

*går och sover med min son*

• Mandi74

Solen skiner och fåglarna kvittrar.. {#lang_emotions_sunny} 

Vi har varit ute hela förmiddagen, så skönt. Sonen har testat om hans cyckel var bättre nu efter att vi tvättade den igår och den går faktiskt mycket snabbare nu, sa han.

Nu blir det en stunds vila framför tv:n innan jag orkar/har lust att göra lite nytta här inne oxå.

Vi ses i kväll!!

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-14 22:34:24 följande:
    Usch, ja, det är hemskt. Ont i magen och hjärtat faktiskt. Det finns INGEN i verkligheten som man kan gråta ut hos...hur tar man sig igenom det?
    Men vad är det som har hänt egentligen känns som jag missat nått jättestort..

Det enda jag kan komma på just nu är en massa löjliga klyschor.. tiden läker alla sår mm mm.
    För jag har inget bra svar, men jag vet hur det är, man sitter och känner sig ensamast i världen. Det enda jag kan säga är att du är inte ensam, även om jag är kass på att vara inne här eller kass på att orka skriva i tråden så finns du i mina tankar och vi är många som bryr oss om dig och som vill att du ska må bra igen. Du är inte ensam!!

Vill du bara skriva av dig, få ur dig allt så är min inbox alltid öppen för dig!

Kram vännen!
  • Mandi74

Sitter och försöker få ihop ett mail, men det är så svårt.. har nog hållt på nu i 45 minuter och jag har fått ihop 3 rader. Skriver raderar, skriver och raderar om och om igen..

Kan inte koncentrera mig..

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-14 23:56:55 följande:
    Mandi (kan inte citera helt plötsligt. Jävla FL ) Går det inget bra med mailet? Är det till nån myndighet eller till privatperson?
    Nu är det klart och skickat.. känner mig be nöjd och rädd, fick en stor klump i magen.

Men det känns skönt att äntligen ha gjort det, även om det blev till en annan myndighet än den jag tänkt mig från början, mailet gick till polisen.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-14 23:39:24 följande:
    Mandi, du är så fin vännen. Känns så himla bra det du skriver..Ni har kommit att betyda så mycket för mig under all den här tiden Tack för att du visar ditt stöd..jag kanske "nyttjar" den
    Kalrt du ska nyttja mitt stöd om du vill, precis som jag har fått nyttja dig. Så mycket som jag har fått skriva av mig om till dig, du ska bara veta hur mycket det har hjälpt mig.
Svar på tråden Tråddödare forts....