Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-12 23:52:49 följande:
    Hua...NU ska jag krypa ner bland täcken o kuddar o lägga mig o läsa Kramar till er alla o GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD NAAAAAAAAATT på er
    Godnatt och en kram har du förtjänat efter din dag!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-13 14:46:48 följande:
    Jopp, takras...eh, alltså inte taket som rasat utan snön som låg på taket kom ner... snabbt... o tyvär så packades det då vääääääldigt hårt så det är nu en blandning av is och snö som jag hackar bort bit för bit...inte roligt
    Måste du ta bort det då, kan det inte smälta bort av sig själv?
  • Mandi74

Helloj!

Händer det nått kul, orkar inte läsa igenom allt som skrivits sen jag var här sist.

• Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 22:16:59 följande:
    Mee tooo. Här har det REGNAT i ett dygn nu. Så den fina snön är ju då borta igen, kanske kommer det en flinga till i februari eller nåt. Så fram till mars/april är det grått, horisontellt regnande och konstant blåsande som råder.↑ Jag hade inte riktigt rätt om vädret i år...
    Inte riktigt.. det kom lite mer än nån flinga.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-13 22:19:26 följande:
    Håller kvar tills tid o rum försvinner och det är bara du och jag kvar, du och jag mot världen..
    Jaha.. vad har man nu missat..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-13 22:20:56 följande:
    Hejsan på dig!Ja, jag knep nummer 20.000!! Partyy!!
    Woohoo!! Grattis! {#lang_emotions_cheers}
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-13 22:20:38 följande:
    Okej, nu har jag fixat bildbevis på att JAG knep sista inlägget i första tråden, hur lägger jag upp bilden här?
    Har du den bara i din dator så får du lägga upp den i ditt galleri eller vad det heter här, sen bara kopiera och klistra in.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-13 22:24:52 följande:
    Han ger mig tröst på ett sätt som bara fina han kan
    Varför behöver du tröst, vad är det som har hänt..
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-03-13 22:25:32 följande:
    Velan är lite låg (ialla fall innan Sedek kom med massa kramar...)Roses håller nog på att packa till resan.Sedek står för stora famnen.Fiona är tillbaka!Jha läser ikapp... i övrigt är det nog bra med henne.Vår nya kamrat  (namn.... namn.... namn....) är på choklad jakt iom pms.Jag har sett melodifestivalen.Du då?
    Sitter och halvsover framför datorn, sonen ligger nerbäddad i soffan och tittar på Gustav. Av någon anledning så vågar han inte sova ensam eller i sitt rum längre..
Svar på tråden Tråddödare forts....