Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-26 02:14:00 följande:
    Nu fattar jag ingenting igen... dessa perioder tenderar att komma oftare och oftare... Have no fear Scratchy is here!
    Grejen med pyramidspel är ju att vid värvningen inte informera så värst mycket om verksamheten så att den tilltänkta medlemmen ska lättare kunna falla i fällan. Jag gjorde en jämförelse med sociologin pga ditt inlägg nr.7230.
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour

Jag börjar ju nivå 2 i sociologin imorgon (det heter så på vårt universitet av någon konstig anledning).

• Velour

Den här var den skönaste kommentaren jag läst

"sverigedemokraterna i riksdagen! JA TACK öppna era ögon människor, kolla på vårt avlånga land hur det ser ut,förhelvete! vi jobbar och sliter och betalar skatt och skattepengarna går till socialbidrag som invandranda använder och bara sitter och ber till gud om dagarna och pengar rullar in på deras konto utan att dem lyfter ett finger! vi tar in fler än vad vi kan ta hand om.

Det finns utlänningar som jobbar men då är det oftast svart
    utlänningar begår 90 % av brotten,jag vet ren fakta. ni som inte tycker om sverigedemokraterna är antligen utlänningar själva eller så bor ni ute i skogen i er lilla stuga,men flytta in till storstäderna så kan ni få se. Vi kan inte acceptera vad som helst i detta land."

Scratchy, din vassa tunga skulle komma väl till hands nu
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 02:30:22 följande:
    Jaha... Have no fear Scratchy is here!
    Nej, "grattis"..
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 02:40:27 följande:
    Grattis! Have no fear Scratchy is here!
    Men tack Det var alldeles för generöst av dig!
  • Velour

Och nu, min herre, måste jag vila en stund innan solen går upp.

Godnatt!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 03:08:50 följande:
    Hehe... jag gillar ditt #70 i andra tråden... lagom tyket så där...Hoppas inte att människan lycka hålla sig borta. Jag vill att hon ska se mitt inlägg... det blev lite långt, men ganska innehålllsrikt känner jag själv. Har lite andra teman på värpning om hon skulle gå till motattack. Jag tog bara ett tema och körde på det nu...
    Heheh, jag ville verkligen att hon skulle vara kvar för att, som själv skrev det, se ditt ubervassa inlägg

Men jag vet inte om hon är där eller inte. Har inte haft tid att läsa igenom alla inlägg, men uppdaterar mig mer ikväll.
    Scratchy skrev 2010-01-26 03:12:36 följande:
    Gillar ts också... inte bara att hon särskrivit Sverigedemokraterna, hon har gjort det extra tydligt genom att ta ett stort d på demokraterna...
    Eller hur!? Stackare
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-26 06:17:13 följande:
    tur att jag börjar med en rolig lektion, Kultur- & Stilhistoria!
    Kul Hoppas verkligen att det blir en fin dag för dig!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-26 08:32:02 följande:
    Tjoho!Äntligen fick jag förmånen att vakna igen. Lilleman hade en ganska usel natt och vi fick inte somna förrän vid etttiden.... men jag får nog sova till helgen!Idag får vi besök så jag kommer nog inte vara inne så mycket.Velour:  vi ses någon gång till sommaren då....??? ( )
    Jobbiiiigt!

Kul med besök alltid

Själva hade vi introduktion idag med allt som ska gås igenom under hela kursen. Det var två saker som fick mig att nästan bli gråhårig. Det ena var att vi i en av delkurserna skulle ha salstenta, vilket jag avskyr. Det andra var att kursen avslutas med en B-uppsats i kvantitativt arbete (enkät igen)
Svar på tråden Tråddödare forts....