Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-26 20:25:57 följande:
    Vi har en granne som vi umgås med. Skickade över honom dit. Barnen la jag tidigt ikväll så dom sover gott. Vill inte att "kärringen" ska gotta sig över detta. Jag kan inte ha någon nära mig när jag mår piss vem det nu är tyvärr.
    Jag vet för så blir jag också. Skönt att din man är så förstående
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 20:29:37 följande:
    " Relation "?!Om du kallar en stridszon för "relation" så är väl deras otrolig spänd *suck* Min svärfar är åt andra sidan världens gulligaste. En gång frågade jag honom vad han såg i "häxan" och han svarade " Flicka lilla, på min tid när vi gifte oss tog vi allt vi fick " ;) Stackars Karln.
    Hohoho, som jag misstänkte. Jag hade det likadant Grejen var att jag kom i kläm då min svärmor försökte få mig att hata min egen mamma Lycka till liksom...

Snacka om att din svärfar fick sig bottenskrapet
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-26 20:31:31 följande:
    hej tråden!ska -igen -överge er för säng & bok, men hoppas ni har det bra!
    Tittut! Kul att se dig. Kram och godnatt
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 20:42:58 följande:
    Ah, En kvinnas doft Ja den är bra! Jag slutade 18.30. Så jag har precis ätit middag och nattat Loppan. Nu ska jag dricka kaffe framför Buffy
    Grattis till numret!

Oj, vad sent du slutade. Jobbade du övertid? Eller var det för att du kom lite senare idag?

Ha det så mysigt vännen
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 21:15:02 följande:
    Jag syftar alltså på den här fjompiga snyfttråden:www.familjeliv.se/Forum-5-82/m50303787.html Have no fear Scratchy is here!
    Hehheh, det ser mer ut som clownögon! Eller nåt....
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-26 21:53:28 följande:
    Meeeeh!

Vad han snygg förresten?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 21:54:42 följande:
    Men hej khoshgele. Började känna mig ensam ;)
    Tjena gherti!

Va? Det trodde jag inte att du kände. Men om saknaden blir för stor{#lang_emotions_tongue_out}, tänk då att det är riktigt härligt folk i den här tråden och de kan ta hand om dig bra. Även de med "taggarna utåt"

Eller hur guys?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 22:00:10 följande:
    Muslimerna gör mig tokiga.......
    Mig med...
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 22:09:09 följande:
    Gillar inte taggar.Skickade sms till maken att han ska komma hem. Vill ha lite tröst
    Äh, taggar kan alltid plockas bort

Men gumman då! Du verkar ju helt rastlös. Skickar en massa tröstkramar. Eller tjöstkjamaj{#lang_emotions_dreamer} 
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 22:11:55 följande:
    Ja visst, vi sätter Razi inom gruppen "muslimska vetenskapsmän" och förklarar hans arabiska skrivande för att han var en stolt muslim. Det låter ju logisk. Nej, han skrev inte böckerna på arabiska för att han nog var illa tvungen till det eftersom pengarna kom från muslimska kaliffer.....Åh, orkar inte dra upp det där en gång till.
    Va? Vem är det och...jag fattade ingenting{#lang_emotions_undecided} Är det nån här på FL eller?
Svar på tråden Tråddödare forts....