Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-26 22:12:33 följande:
    Hrrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmm... Have no fear Scratchy is here!
    Om du tar ut tummen ur munnen, så går det lättare...
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 22:14:05 följande:
    Visst blir Beethoven för mycket efter ett tag? Chopin kan man lyssna till hur mycket som helst men Beethoven klarar man bara några timmar. Man måste liksom koncentrera sig. Känner ni igen er? Nej, trodde väl inte det... Have no fear Scratchy is here!
    Jo, absolut. Håller med till hundra procent! Och Vivaldi är riktigt härlig.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 22:19:04 följande:
    Vem Razi är eller vem "muslimen" är?www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50264872.htmlDu ser nog vem jag pratar om.
    Jaha, menar du "den raka vägen"? Ja, den personen har jag gett upp att diskutera med för längesen. Helt värdelöst att ens försöka. Och kommer du med andra källor (historiska och på andra sätt vetenskapliga) än koranen för att bekräfta dina teorier, så håller han för öronen och säger "lalalalalallala" och anklagar dig för att kränka profeten
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 22:20:09 följande:
    Äh, ni är för tråkiga här idag... Scratchy has left the building... Have no fear Scratchy is here!
    Men vad ska vi göra för att hålla dig kvar?

Jag vet!! Jag och Roses kan köra lite magdans för dig!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 22:23:47 följande:
    Velour:Nazi, jag ska också logga ut. Maken är på väg hem och jag känner mig rastlös så in i helvete :( Puss&kram på dig aziz Önskar er alla en underbar kväll.
    Sköt om dig nu vännen och hoppas att du trots omständigheterna känner dig lugnare imorgon.

Kram och godnatt
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 22:26:10 följande:
    Åh, any time. Magdans me like Har kläderna också med bling bling-grejerna.
    Meh, skämtar du eller? Du måste lära mig när vi ses

Kram kram!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 22:45:07 följande:
    Tack Både och, tyvärr - och samma visa väntar imorgon Förhoppningsvis utan försovningen dock.Måste därför ta och gå och lägga mig nu medan jag känner mig sömnig, annars är det kört! Så jag tittade bara in för att önska min trådisar en härlig kväll och natt ^^TrådkramScratchy: ^^=ler så att ögonen knips ihop
    Ajdå! Önskar dig en fin dag imorgon och att du är riktigt utvilad inför den långa dagen.

Kram och godnatt
  • Velour

Wiiiiiiiiiiiiiiii!!

Godnatt på er!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:08:12 följande:
    Förresten så är inte Velour ett fruntimmer utan en vacker ung kvinna... himla skillnad! Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Men Scratchy då...Jag blir alldeles...alldeles...het...{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 11:28:51 följande:
    God morgon! Snygging..
    God eftermiddag!

Är precis klar med ett litet grupparbete inför morgondagens seminarium.

Vad gör du?
Svar på tråden Tråddödare forts....