Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-28 12:07:22 följande:
    SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖÖver allt....SNÖ Gah, min rygg går av snart....Igår fick vi 20-25 cm snö...i natt och fortfarande så kommer det mera...Om det inte vore för att jag var så djävla envis, älskade mitt hem och mina djur, så skulle jag sälja  djuren o gården o bosätta mig i en lägenhet...bye bye snöskottning, liksom...-Men men...det är bara att bita ihop och fortsätta släpa snöskoveln runt gården...JA jag vet att jag satt mig själv här...men jag klagar i ALLA FALL..."buhu"
    Man har rätt att klaga hur mycket man vill. Jag menar, du gör ju allt detta själv!

Kram på're!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 12:37:20 följande:
    Godmorgon heting
    Hejsan!

Känns skönt att vara tillbaka
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-28 13:21:45 följande:
    Aa..känner igen det fenomenet...tyvär.-Min exman var sådan....JAG la ner all min tid o kraft på gården, HAN byggde offroadbilar o körde sedan iväg på olika träffar...HANS pengar lades på bilarna, MINA lades på gården...Osv osv osv...Näe, ska en ny karl in på gården så ska det vara en som inser vad det innebär att bo så här..!-Jag kan ta allt jobb med hästarna o allt som hör till, det kräver jag inte att jag ska få hjälp med även om det helt klart är ett plus...Men resten, allt som behöver göras på tomt och hus...DET behöver man hjälpas åt med...Fast...det positiva med att INTE ha en karl på gården e ju att jag kan göra precis vad jag vill med vad jag vill...
    Och jag som tycker att det är skitjobbigt att klippa lite gräs...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 13:49:29 följande:
    Jag har lagat mat och diskat, tänkte ta lill grisen med mig och åka till affären. Måste bunkra upp inför helgen, få ju besök.
    Duktig

Kul med besök ju!

Hur går det med frustrationen?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 13:52:04 följande:
    Hehe.. ska försöka bli av med den i helgen. En gammal kk, numera när vän som kommer.. kan nog få honom att ge mig det jag vill ha.
    Ojdå! Tror du att han kommer att bli överraskad?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 14:05:09 följande:
    Näää.. han vet hur frustrerad jag är. Nu ska vi åka och handla. Vi ses!
    Okej

Ha en trevlig dag!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 14:32:10 följande:
    Skönt att ha dig tillbaka
    Jag visste att jag förr eller senare skulle bli bannad även om jag verkligen inte hade kränkt någon, iaf inte den här gången. Det finns att läsa vad jag skrev till tjejen. Hade det varit kränkning så hade hon inte instämt och spelat med liksom..

Och hoppas du kryar på dig så snart.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-28 15:41:33 följande:
    Roses, hoppas allt gått bra idag!
    Ja, det hoppas jag verkligen att det gör. Hoppas hon har ork att titta in och berätta för oss om operationen.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-28 15:57:51 följande:
    har du varit avstängd??
    Ja, jag blev avstängd i förrgår natt egentligen och fick börja skriva igen runt halv nio imorse
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-28 16:03:16 följande:
    nu får du inboxa vad du gjort!tyckte det var konstigt att du inte var här, trodde det var nya kursen!
    Ja, jag hade ju skrivit förut att det blir mindre av mig här så Ok, ska snart inboxa..
Svar på tråden Tråddödare forts....