Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-19 17:39:50 följande:
    Försöker roa mig... Har haft sjukt ont i magen nu i två dygn...i dag var det så pass illa att jag inte klarade av att vara kvar på jobbet så jag var tvungen att åka hem vid 11.Nätterna är värst, tårarna rann av smärta o trötthet men dagarna fungerar, ömmar, hugger o smärtar om vart annat hela tiden.Lantmännen är kopplade till sjuksköterska så när man går hem pga sjukdom så ringer man dit o anmäler, får även råd o tips om hur man ska kurera sig.Hon tyckte att jag skulle uppsöka akuten om det inte blir bättre...får se i morgon.Har bara inte tid med det här Behöver såga ved, skotta bort snö o förbereda för höleverans, städa, röja ur boxarna i stallet o fylla på nytt spån, röja ur lösdrifterna o fylla på nytt spån osv osv osv... "GAH"
    Vart har du ont då? Uppe i magen, nere? Har du feber, kräks du?

Klart du ska söka hjälp om du mår dåligt, dessto snabbare blir du förhoppningsvis snabbare friskare då.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Hello allihopa! Springer inom lite snabbt för att kolla läget, ska ta hand om sonen en stund till sen kommer jag tillbaka igen.

• Mandi74

Hello! Äntligen alla barn i säng, eller barn ungdomar kanske man ska säga.

Har en extra här denna helgen oxå, lite kul.. äldsta dottern hade killen med sig. Fick en massa förmaningar innan de kom hit.. - Mamma, var inte pinsam nu!!

Jag pinsam.. aldrig liksom.

• Mandi74
    Polly S skrev 2010-03-20 00:18:21 följande:
    hej Mandi!oj, pojkvän minsann! hade du verkligen varit pinsam hade hon inte tagit med grabben hem!
    *s* detta är bara andra pojkvännen jag får träffa, de andra har jag inte fått träffa.

Plockar fram fotoalbumen, titta här är A när hon var liten och badade naken.
    Ni änvänder väl kondom, jag vill inte bli mormor än..
    Typ.. kan göra listan längre. men jag tror du fattar.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-20 00:20:21 följande:
    Nej det kan jag aldrig tro!Som att du INTE skulle ta fram lite hallonsnören och säga; Kolla här!!
    Haha.. nä, inga hallonsnören. Men jag har andra konster som jag gärna visar upp.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-20 00:25:28 följande:
    Nu måste jag lägga mig... Börjar bli redigt trött här och jag tänkte orka se färdig timmen som är kvar av filmen i morgon kväll UTAN att somna!Sov gott och kram på er
    Godnatt!! Sovtönt!!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 00:35:14 följande:
    Undrar om jag kan döda den här tråden och med ordet ångsökt också.
    Nej.. men jag kan göra det.

*ska vara sist*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 00:45:05 följande:
    Utmaning accepterad!
    Ska se till att ditt internet pajar lagom till kl 24 i morron..
  • Mandi74

Idag har det brunnit i det området för tredje gången sen vi flyttade hit i mitten på december.

Är extremt glad att det huset vi bor i är låst dygnet runt, om det är snorungar som är ute och hitta på skit. Ena branden var en brandbomb i en brevlåda.. ehhh.. tur vi inte har någon brevlåda på dörren heller.

Svar på tråden Tråddödare forts....