Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-20 00:46:50 följande:
    Problemet är att tråden inte stängs exakt efter tre månader. Det gjorde inte förra iallafall. De flesta av oss satt och skrev och skrev och slogs om vem som skulle vara sist. Men tråden stängdes inte när vi förväntade oss. Det tog nog en dag eller två innan den helt plötsligt stängdes.
    Det brukar vara så, det är ett visst antal dagar den är öppen.. så nu när det varit februari så kan det ju vara så att denna är öppen några dagar längre eftersom feb är så kort.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Men jag ska sitta här varje kväll, runt 24 och skriva tills den stängs.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 00:52:22 följande:
    Shit vad hemskt! Vad rädd man blir.
    Ja, det är inget kul alls.. men jag känner ändå att vi är trygga här, det är ingen förrutom de som bor i vår trappa (A) som kommer in i den och hyresvärden givetivs.
    Vi kommer in i granntrappan (B) men det är bara för att tvättstugan ligger där, trappan längst bort (C) kommer vi inte in i.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 00:53:19 följande:
    Näääeee...ska det kosta mig så dyrt? Vad oschysst!
    Hehe.. ähh.. bara några minuter, kommer inte kosta dig något.. lovar.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 00:54:45 följande:
    Kan nog vara så. Jag har aldrig förstått mig på det där med att februari alltid har 28 dagar (förutom när det är skottår) What's up med det fenomenet?
    Vet inte heller riktigt, kommer inte ihåg det nu.. det var som 2009 var en vecka längre för att det skulle stämma i almanackan, nånting.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 00:55:43 följande:
    Frågade dig förut, men gör det igen. Vad din dotters kille blyg inför dig?
    Sorry.. jag är kass på att följa med när det är flera som skriver..

Nja, jag har pratat med honom innan via datorn så det var ganska lugnt. Han ville ju följa med hit och han är hur bra som helst med Emil och trevlig att prata med. Han har öppnat sig och berättat saker för mig som han inte ens har berättat för min dotter innan. Inte illa.. {#lang_emotions_laughing}
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 01:08:33 följande:
    Men vad skönt. Det är verkligen inte kul när ligister härjar i ens bostadsområde. En gång när jag var ute var det nån jävel som lyste på mig med nån laserstråle. Hjärtat stannade nästan till då jag trodde att det var ett vapen de hade riktat mot mig. Vi har en hel del sjuka människor här också
    Fy vad hemskt.. jag hade oxå tänkt vapen.

Tråkigt när det är så, men jag tycker det verkar lugnt här ändå. Men jag hade väl tur som fick en lägenhet här. Det huset jag bor i och sem några till är nyrenoverade och de har byggt in hiss och gjort dom anpassade för handikappade/äldre. I denna trappan vi bor i bor det i stort sett bara äldre. Kan inte bli lugnare..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-20 01:12:43 följande:
    Vad fint! Du har nog den effekten på folk, att de känner sig trygga med dig.
    Vet inte.. man han sa att han tyckte det var skönt för jag lyssnade på honom, jag förmande inte bara som hans mamma gör.
    Ja, ja.. vill han prata så lyssnar jag, har jag något vettigt svar så får han det oavsett vad han tycker om det.
    Velour skrev 2010-03-20 01:16:54 följande:
    Nähäpp Mandi, det är dags för mig att lägga ner för ikväll.Du får ha det så bra och sova gott inatt.Kram
    Ska krypa ner jag oxå.. har sängen full av ungar denna helgen, så mysigt.

Godnatt!! Kram!
  • Mandi74

God morgon! God Middag! God kväll!!

• Mandi74

Min klocka i datorn är 02.35,, dax att lägga sig då eller..

Svar på tråden Tråddödare forts....