Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Nu är det snart en halvtimme effter läggdags...

Nu ger jag upp. Sov gott trådvänner!!

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 22:21:09 följande:
    aha, är du som jag, otålig med överraskningar och klämmer på paket..?
    Typ.... Jag hatar att vara gravid. Jag hatar min kropp, människan jag blir (galen, tål inte hormonerr kan inte ens använda hormonring utan att min man ber på sina bara knän att jag skall ta ut den och att vi ska använda kondom i stället....) foglossning, ja du förstår.
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-07 22:33:24 följande:
    Mmmm.. Jag var ursnygg som gravid men vad hjälpte det när jag inte kunde gå ut och visa mig för jag hade så ont...Vad är en hormonring?Synd ifs att du hatar din kropp eftersom den antagligen producerar det näst bästa i ditt liv men vad hjälper det nu när det är som jobbigast...
    Hormonring är ett preventivmedel. Det med minst hormon på marknaden, mindre än hormonspiral.
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-08 09:29:33 följande:
    Morning ;)Satt och kollade på night rider på 6:an nu när jag åt frukost. Jag är/var kär i Mr Hasselhoff. Han var ju helt perfekt Mums, mums, mums. Fick världens chock för nåt år sen när jag såg hur han ser ut nu för tiden :(
    Hasselhoff... Urk!

God morgon, här är det dags att fortsätta morgonrutinen.
  • Ord blind

Du kan få passa min unge för 100 kr timmen. Hon bara gråter och gråter och inget fel är det på henne. Jag får aldrig sova och vill bara lägga mig ner och vakna på söndag.

• Ord blind
    Roses skrev 2010-01-08 16:15:03 följande:
    Vet du. Jag skulle passa din dotter utan betalt just nu så mycket som jag längtar efter min minsta  Pratade med maken för en stund sen och då hörde jag lillen i bakgrund. Vill bara krama och pussa ihjäl honom just nu.
    Jag jobbade på annan ort och pendlade halva november och halva december, jag vet hur det är. Inte skoj alls.
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-08 17:03:08 följande:
    Okeej... vilket nr refererar du till...? Jag var beredd att hylla dig, nu måste fundera....
    nr 13300.....
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-08 16:53:13 följande:
    Daa!! Du behöver ju inte dissa dig så håårt!! Vad tror du inte han funderar på om han gillar dig då?? Då måste han tycka att du aldrig skulle titta åt han hål pga det ena och än det andra.Ge det lite tid! Det är inte säkert att han gillar tjejjen när det kommer till kritan (när han har umgåtts med henne tillräckligt för att få en mer nyanserad bild). Bah!! Har mycket jag skulle vilja tilllägga men jag stopper här.Eller... jag menar.. vilken man skulle inte vilja ha dig? (Och nu menar jag man och inte ålder!! ) Du har visat här att du är klok, smart, rolig, har mycket humor, behöver jag fylla på??
    Enig med dig! Man ska vara rädd om sig själv och positiv!
Svar på tråden Tråddödare forts....