Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-07 22:07:25 följande:
    Mmm, jag gissar på att du är antingen "känd" eller lever under skyddad identitet eller något mitt emellan.
    Vad är det här? Vad allt? Varför känd? Smiley
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-07 22:11:51 följande:
    Eller hur!!!Tyckte den satt fingret precis på den springande punkten!
    {#lang_emotions_sealed}
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-07 22:14:48 följande:
    Jösses!! Hon yttrade något om sig själv!!
    Jag tycker jag har outat mig mycket i denna tråden. {#lang_emotions_innocent} Inga andra på FL vet så mycket om mig som ni vet.
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 22:15:44 följande:
    ett tag kvar, men antar att tiden går jättesnabbt?
    Nej, det går lika långsamt som med första....
  • Ord blind
    Emoticons
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-07 22:17:34 följande:
    Typ Jill Johnsson (hon har väl nästan fött nu...?) eller någon.... Vill väl vara dig sjäv för en stund och inte ha massor av faans som försöker få gratis biljetter till någon Dolly Parton konsert...
    Lustigkurre där!
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-07 22:17:50 följande:
    Så för att jag ska ha förstått det rätt så är det bara jäntar här nu eller? Fick nämligen en och bli förbannad när jag skrev Hon istället för Han. vilken miss
    Vi brukar inte bli arga i denna tråden, vi är fulla av ironi hela tiden... Men det finns grabbar också fast just nu lyser de med sin frånvaro.
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 22:19:47 följande:
    konstigt att man kan prata så mkt med ngn och bilda sig en uppfattning utan att veta ngt alls egentligen!
    Det är ju faktiskt så. Och det är lite så jag vill ha det, behålla bilden jag har av folk. "FL-vänner" och vanliga vänner. Jag tycker det är trevligt. Dock så är jag faktiskt sugen på att hänga på kryssningen, men jag kommer låta bli. Skulle dock hela gänget mötas upp på västkusten så kanske jag dyker upp..... Men sedan får jag ju skaffa nytt alias här....
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-07 22:20:59 följande:
    Längtar till värmen
    Du är inte ensam!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 22:23:26 följande:
    äh, med d flesta nick och avatarer är det ju omöjligt att se direkt, inte undra på om man antar att det är en tjej!vi har dock... 3 killar som häckar i tråden. Scratchy, Sedek och qwerty. (glömde jag någon?)
    Scratchys kompis, vad är det nu han heter?
Svar på tråden Tråddödare forts....