Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Jag önskar att plugglusten slog till med full kraft, men nej, den lyser med sin frånvaro så jag förstår dig Fiona.

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-07 17:04:56 följande:

" target="_blank">

Apropå dagens ungdom. Orkade inte ens se klart!!!
    {#lang_emotions_sealed}
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 17:59:01 följande:
    hur länge till ska du studera?
    2 1/2 års utbildning har jag kvar...
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 18:13:12 följande:
    ouch! hur länge har du läst nu då?
    2 år på 3 1/2 riktiga år... Jobbat lite, fött barn o.s.v. Känns som om jag alldrig ska bli färdig!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 18:20:47 följande:
    intressant förresten, vår chef berättade att kollegan som chefar för grundskolan (lägre åldrar) fått ett brev från en förälder som ville ha segregerade, invandrarfria skolor i kommunen. ja, vad säger man?
    {#lang_emotions_foot_in_mouth}
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 19:12:44 följande:
    nej, förstår att det kanske känns så, men du har ju inte direkt gått och dragit!
    Ärligt talat kan jag inte förstå varför de måste byta betygssystem hela tiden... Nu är vi ju då tillbaka till 60-talet...
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 19:20:01 följande:
    fast det nuvarande systemet är inte bra, det är en alldeles för stor skillnad mellan ett G- och ett G+ som aldrig syns, fler betygssteg behövs. (helst tydligare betygskriterier också, men där håller jag inte andan)
    Det där kan jag inget om, skalan alltså, men jag håller med om kriterierna. När MVG kom så sa en lärare att det inte gick att få!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-07 19:28:07 följande:
    (å andra sidan var jag med om att "5:orna tog slut"...)
    Jag fick inte höra den personligen, men jag vet att det var så på högstadiet.... Gick ut med 1,7, 0:or och 1:or tog aldrig slut....
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-07 21:15:27 följande:
    Fan vad dött det blev här...
    Det har varit dött hela dagen....
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-07 21:31:47 följande:
    Hej hej :)Nu har jag hittat hit också. Är ensam hemma och har urtråkigt.
    God kväll! Välkommen hit! Vem är du och var kommer du ifrån?
Svar på tråden Tråddödare forts....