Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-01 13:45:02 följande:
    Nopp, den sitter där den ska. Om du bara vet hur många som har varit där inne och rotat, tur att det inte räknas som otrohet. Måste ju få skoja om nåt. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ok, men vad är det som tar upp så mycket plats?

Hahah, en och annan har ju varit därnere. Även kvinnor. Betyder det att jag är lesbisk?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 14:03:05 följande:
    min livmoder, mina äggstockar, min urinblåsa. Allt "därnere" sitter för nära varandra så när jag har mens och det sväller upp extra där nere så blir det kaoset jag har nu. urinblåsan kan dom ju inte ta bort så det får bli dom andra två. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Och de säger att det är omöjligt att göra ett ingrepp och skapa ett litet avstånd? Är det omöjligt eller är det möjligt men att det kostar mer än att ta bort hela apparaten?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 14:08:02 följande:
    Jadu, vad ska jag svara på det?! Det är därför jag tvekar. Ska kolla upp det nästa gång vi åker ner till Iran så får jag se vad dom svarar ( När vi får våra förbannade papper klara från ambassaden ) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, det kan vara bra att få svar därifrån också.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 14:08:02 följande:
    Jadu, vad ska jag svara på det?! Det är därför jag tvekar. Ska kolla upp det nästa gång vi åker ner till Iran så får jag se vad dom svarar ( När vi får våra förbannade papper klara från ambassaden ) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Visst känns det skit att tvingas ta på sig slöjan i iranska ambassaden?

Jag undrar vad fan de skulle kunna göra om jag tog av mig den Vi är ju på svensk mark. Visst, jag skulle nog aldrig få sätta min fot i Iran mer, men det tänker jag ändå inte göra.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 14:16:16 följande:
    Men ambassaden är iransk mark så det är nog därför. För övrigt skiter jag fullständig i dom som jobbar där så länge dom fixar mina papper. Kommer snart. Ska bara fixa en grej. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag vet, de räknar det som iransk mark fast det egentligen inte är det. Jag kan inte låta bli att störa mig på det fenomenet. Till råga på allt fick vi fräcka frågor en gång, men jag gav henne en "om-blickar-kunde-döda"-blick så hon höll käft
  • Velour

Jaha ja...ni ska överge tråden helt plötsligt?

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-01 15:24:02 följande:
    Japp
    Men inte du!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-01 15:24:02 följande:
    Japp
    Hur är det med dig idag då?
  • Velour

Nähäpp, nu ska jag gå och äta. Bye!

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-01 15:41:18 följande:
    Sitter och försöker jobba men har huvudvärk och PMS fortfarande. Vart tar mensen vägen undrar jag? Eller är det ägglossningen? Är så dålig på att skriva upp vilket som ska ske när, och är lite oregelbunden, så jag vet fan inte! Sen tänker jag på min svägerska som nyss har opererat ögonen, min sambo är på väg att hämta upp henne nu, jag hoppas det har gått bra!!!
    Ja, jag brukar också bli otålig när jag får PMS, tänker hela tiden att mensen kommer nog närsomhelst. Sen får jag stå ut med PMS i två veckor och SEN kommer den, när jag har förstört livet för alla runtomkring mig

Jaså? Opererat ögonen? Vad var fel?
Svar på tråden Tråddödare forts....