Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Bra...de bästa betten är de som överaskar.

Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour

Scratchy, kolla i din äckligasteimunnentråd. Tubbiepappa är inte riktigt frisk han heller Dags att leka lite med honom?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:04:08 följande:
    Of course.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Och eftersom du nu är min och Scratchys bitch för att du bröt vårt avtal så kan du vänta dig en massa bett{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:11:06 följande:
    Fan vad blåst jag känner mig.. men jag hittade tråden. *går och drar något gammalt över mig* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vadå'rå?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:14:00 följande:
    Hur många gånger har ni inte, i de senaste inläggen skrivit namnet på tråden och jag jag har inte fattat. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jojo

Fast det kan ju ta tid att hitta en tråd eftersom man måste kolla igenom några forum. Det har jag väl för mig att vi inte skrev här i tråden, utan bara trådens namn?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:18:09 följande:
    Haha.. de mailen man får i inboxen på ds skulle få de flesta på fl att trilla av stolen och för en annan är det bara roligt/naturligt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Naughty...
  • Velour

Gick Scratchy och la sig?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:21:28 följande:
    Idag fyller min son 5 år, min bebis börjar bli stor. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

{#lang_emotions_nalle}

{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:22:16 följande:
    Han skulle ju upp och jobba i morron, men han borde sagt till igen tycker jag.. ¨¨ Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, precis det jag menade...Vad elak han är! Jag får smiska honom när han kommer tillbaka.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:26:04 följande:
    Mmm.. men bara om jag får titta på. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    ...och sen får du dig en omgång också. Av både mig och Scratchy.
Svar på tråden Tråddödare forts....