Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-01 21:34:28 följande:
    har du haft det så du slipper?
    Ja, jag har haft det. Tror jag var runt 10 år när jag fick det.
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 21:34:50 följande:
    KHOSHGELE NAZI GHASHANG   Så kan ni ta ut mig ur agressions-gruppen nu? Är ju faktisk lika go och snäll som en perser katt. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Mig behöver du inte övertala gherti
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 21:37:49 följande:
    Fl´s hetaste Milf.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Wohow! Okeeej....hm..varför inte?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 21:38:53 följande:
    TACK. Hoppar och stutsar...jiiiiiiiiiiiiippi, jag ska bli prinsessa. * Räcker ut tungan till er * Jag har inte glömt vad du ska få av. Nånting som du inte kunde hitta i Linköping. Det får du av mig när vi träffas. :)Men hur ska det gå till? Ska jag översätta på svenska? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nu blir jag otålig!

Inboxa! Jag älskar såna skämt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 21:39:59 följande:
    Woohoo!! Det är för att jag är bäst.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Pöss!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 21:40:31 följande:
    Haha.. fast jag tror att det är för sent nu, ska kolla. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah...skriv sen vem som vann *nyfiken*
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-01 21:40:49 följande:
    Vad är YH? Du behöver absolut inte förklara om du inte vill!Vi har det bra. Lillen är lite snuvig men annars allt ok. Jag väntar på att bvc-psykolog ska ringa till oss för att vi ska få veta resultat på test på lillen men de verkar vara upptagna på annat håll. Har jag itne hört något till på torsdag kommer jag att söka upp dem... Jag gillar inte att vänta utan att veta alls när jag får besked. Bättre med en tid även om det är långt till den. Väntar på att PMSen ska slå till ordentilgt men annars är allt bra!!!!
    Jag verkar ha missat något här. Psykologtest på lillen?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-01 21:41:27 följande:
    nej, jag är lite låg.men det går över!
    Såklart..hm...jag är inte rätt person just nu för sånt här.

SEEEDEEEK!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 21:44:44 följande:
    Jag verkligen hatar mig själv när jag blir så här. Skickade sms till maken för en stund sen och bad om ursäkt femtielva gånger. Skickade en massa puss, skickade mail med rosor. Han svarade " Har du nyss märkt att du ÄR knäpp? Det är lugnt. Jag godtar ursäkten och jag tycker lika mycket om dig som jag alltid har gjort men du SKA BARA veta hur lugnt det är hemma hos ----- när du inte är här och surar runt " Och en stor ros efter det.  Dumma Karl Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad du tar alla nice nummer{#lang_emotions_yell}

Hursom, vilken gullig man du har!! Men såklart det inte heller är ditt fel. Man VET att man gör fel, men det går nästan inte att styra humöret och beteendet som följer. Krävs otroligt mycket mer disciplin är vanligt. Vilket inte är det lättaste när man har så förbaskat ont som du har.

*kram*
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-01 21:47:16 följande:
    äh, det går över även utan dr sedek!
    Självklart gör det det!{#lang_emotions_cheers} Bjuder dig på ett glas vin...
Svar på tråden Tråddödare forts....