Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-01 02:20:31 följande:
    Men jag har, precis som du, en inbox. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Öppna inte Pandoras ask
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 02:23:15 följande:
    Fegis.. Klart du måste berätta, jag behöver något kul i min inbox. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Moahahahah...{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 02:26:14 följande:
    Hehehehehe.. Ska du med ut och röka? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    För sent nu iaf..Du är väl klar vid det här laget.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 02:33:31 följande:
    Nopp.. har inte kommit så långt än. Din balkong eller min? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Din, jag har ingen balkong
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 02:35:32 följande:
    Haha.. det har jag, som är inglasad och allt.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det är läckert! Let's go babe!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-01 02:57:38 följande:
    Du får komma hit till våren och hjälpa mig inreda den, den är inte så stor men det får plats två solstolar i alla fall. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Sure babe..Vår egna rökruta

Men nu måste jag verkligen få lite nattsömn..har en lååång dag framför mig.

Kram och godnatt.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 11:33:03 följande:
     Sjukanmälde mig idag. Sov inte nånting inatt. Gjorde så förbannad ont. till slut ringde jag och frågade sjukvårdsupplyssningen kl 5 på morgonen, tog en cidoton kl 5 morgonen och vaknade nyss. Samma jäkla situation varenda månad. Såååå trött på att få ångest varje månad när det närmar sig dom här dagarna...suck. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men oj, trodde inte att du hade sååå ont Har du verkligen så förbaskat ont varenda månad?

Finns det inget läkarna kan göra?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 13:26:09 följande:
    Jag kan operar och sluta få mens fick jag till svar sist Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Eeeh....vad dumt! Vem sa det? Var det en expert på området eller?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 13:35:27 följande:
    Jag vet inte hur jag ska förklara medicinsk men tydligen så finns det inte "plats" med allting där nere i min kropp så när jag får mens och det "sväller" där inne så kommer mina äggstockar i kläm och jag får det här förbannade värken. Efter 3-4 dagar när "svullnaden" går ner så försvinner värken sakta men samma skit varje månad. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Blev det så efter att du fick barn?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 13:38:24 följande:
    Det blev värre när jag fick barn. Jag har alltid haft problem med mensvärk men efter barnen blev det värre. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag misstänkte det...har det något med framfall att göra?
Svar på tråden Tråddödare forts....