Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Det var ju skönt att höra att sonen mår bättre! :)

• Ord blind
    Velour skrev 2009-12-25 23:48:56 följande:
    Jag kom ju in väldigt sent i den här gruppen, men hur länge har ni "känt" varann?
    Några har kommit och gått också. Jag saknar MIss Niles, hon som startade ursprungstråden. Ica var inne ett tag och vände. Vilka är det mer?
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-26 19:52:17 följande:
    Läxor är så tråkiga!!
    Jag vet, det är därför jag undviker dom! ;P
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-26 20:38:27 följande:
    Ser en liten (STOR) ljuspunkt i min tillvaro. Jag har under den senaste månaden gått ner ca. två kilo. Från 61,5 till 59,8 som jag vägde imorse Alltså har jag sedan april i år gått ner ca. 12 kg!! Känner mig mäkta stolt!
    Det förstår jag! Grattis! :)
    För mig går det sådär. Varit lite mycket jobb och studier samtidigt.....
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-26 20:54:19 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-26 20:53:11 följande:
    Med graviditet och allt ovanpå allting. Hur mår du nu? Hur länge har du kvar tills det är dags att klämma fram lillen?
    Oj det är länge, i slutet av juni. Illamåendet är bättre men nu börjar jag bli tjock. Har foglossning så det är smärtsamt att promenera....
  • Ord blind
    Midka skrev 2009-12-26 21:35:49 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-26 21:21:38 följande:
    Aj, aj, aj!!!!!! Jag drabbades av det ganska tidigt. Jag vill inte ha fler barn efter det... men det är mitt liv det. Lycka, lycka till!!! Hoppas det inte blir värre. Blir det det kan du söka sympati hos mig!! Jag har massor att ge när det gäller sånt!!!!
    Super! Tack! Nej, det blir inte fler än två här, fast det var de antalet jag ville ha från början. Vi var nära att inte skaffa fler efter första på grund av att jag mådde så dåligt så jag förstår dig precis!
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-26 21:32:00 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-26 21:21:38 följande:
    Ah, så det har inte gått så lång tid. Skönt att illamåendet är bättre iaf. Jag spydde ända fram till samma dag sonen kom ut Men foglossning vet jag inte hur det känns, eller så kanske jag bara hade svag foglossning (är lite okunnig i det området). Att veta att det gör ont är dock tillräckligt med info.Jag förstår hur du blir påfrestad med foglossning och allt, särskilt som du måste arbeta också.
    Var glad att du slapp. Men jag måste erkänna eftersom jag har haft problem med begge, har bara spytt en gång dock, och jag väljer faktiskt hellre foglossning, man mår i alla fall bra vissa stunder, har inte ont jämt.
  • Ord blind
    Midka skrev 2009-12-26 22:34:17 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-26 22:29:09 följande:
    Tror att båda är illa när de är som värst. Min foglossning gjorde att jag hade ont i hela kroppen. Stava mitt namn på tangentbordet fick mig att grimagera så var försiktig med dina val....
    Oj! Själv gick jag på kryckor och hade svårt att sova på grund av smärtan. Men du "slår" mig med hästlängder! Nej, inget är roligt när det är riktigt illa. :(
  • Ord blind
    confligere skrev 2009-12-26 22:41:53 följande:
    Nu har jag gjort en profil. Vet inte hur mycket den säger om mig, men ändå.
    Den var rolig! :)
Svar på tråden Tråddödare forts....