Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-06 21:24:41 följande:
    Grattis till numret!
    Tack! *är fortfarande sur på dig*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:25:35 följande:
    Jag vet Hon får bara halva kramar, enarmskramar du vet. Känns det bättre?
    Okej, eftersom jag tycker så mycket om henne så...
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:25:37 följande:
    Öhhh...........hmmmmmm.....hmmmmmm?.........öhhhhh hh.......pizza gott. Mycket gott......hmmmmmmmmmmm....vad?.......Cola vore gott.........* Springer och tar ett bloss *  Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men ens stjärntecken är väl inget att hålla hemligt? Var det fel gissat?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:27:34 följande:
    Nej, lovar på heder och samvete.Seriös, jag drömde om "dig" igår kväll.Drömde om vår framtida träff/dejt. Och så som jag skrev innan såg du ut i min dröm.Det där lät ännu mera lebbig. Tror jag ska hålla min käft nu. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad gjorde vi på vår träff? Säg att vi åt på Little Persia, snälla snälla!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:28:32 följande:
    Nejdå, jag försökte ju få DIG att associera pizza på det sättet. Eftersom du minns det, så kanske du kände liiite av den smaken?
    Fast jag missbrukar inte snabbmat, så jag har rätt att unna mig lite dålig mat då och då. Det är min rättighet god damn it, min rättighet!!!

Nej jag kände smaken av väldigt goda ingredienser. Åt en kycklingpizza för första gången igår. Vilken pizza åt du idag?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:30:09 följande:
    Fast mina kompisar tycker jag är knäpp. Jag kan bli arg på dom, skrika och gapa sen kan jag ringa efter en halvtimme och fråga om vi ska göra nån i slutet av veckan. För det mesta brukar dom lägga på luren för dom tycker dom har rätt att vara arga på mig i nån dag eftersom jag har skrikit och gapat.Jag vet inte om jag är knäpp eller om dom är knäppa. hmmm...*Ger mig själv en kram* Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj, jag skulle också bli arg och förvirrad om någon gjorde så mot mig Ber du om ursäkt?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:31:41 följande:
    Nej, Bamboo för att vara korrekt. Sen har jag en favorit cafeteria i gamla stan som ser ut som en grotta, där var vi efteråt. Little persia har inte öppet lördag/söndag tyvärr. Då är det kvällsdisko. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Attaaaaans!!

Bamboo och din favoritcafeteria? Then it's a date! Fast, vad är det för mat på Bamboo?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:32:38 följande:
    Anger management?Du kan få en enarmskram av mig Velour blir lite avis när jag delar ut fasta varma helkroppskramar.
    Neeeeee....grejen är att hon redan har någon som ger henne de varma kramarna, så jag behöver kramarna bättre. Det är ju så kallt därute
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:33:35 följande:
    Men ärlig velour, hur kom du fram till väduren?Det där var ännu mera läskig än min beskrivning av dig.* Har gåshår? ( rättstavat? ) * Läskigt värre ju. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ditt temperament
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:35:16 följande:
    Aaah, men då förstår jag! Jag trodde att du lät din ilska över nånting annat gå ut över andra personer som inte ens har med din ilska att göra.

Jamendåså, där är vi rätt lika. Fast jag exploderar nog inte så starkt som dig. Jag är nog mer som en liten smällare
Svar på tråden Tråddödare forts....