• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-22 20:51:34 följande:
    Jämna plågor.... jag o dotra "roade" oss häromkvällen med att spendera några timmar ute i stonas hage för att försöka få tag på en förrymd hingst som ville stifta närmare bekantskap med dem... Blä..... Annars...njuter av att ha moderniteter som rinnande vatten , jobbar på i hysteriskt tempo och massor...ska njuta av en dag ledigt (i morgon) o sedan fördriva söndagen på jobbet....mycket jobb blir det... Själv då..?
    Ah sorry, uppdaterade inte så jag såg inte inlägget.

Rinnande vatten ÄR en lyx
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-22 20:52:15 följande:
    ja, alla iranier känner varann!
    Ja jag tror ju det...!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 20:54:21 följande:
    Ja ( Roses ) är mycket bättre. Det är min andra namn om man tar bort några bokstäver och sätter till några :P Nej, det är vi inte. Jag var inne några veckor och gick flera på nerverna här på FL i sommras och då "lärde" jag känna Velour. Har inte träffat henne IRL. Brukar inte va inne på "chatsidor" men nu har jag hittat några här på FL så jag har fastnat här :) Så "vem" är du då?
    Vem jag är...?

Jag är ljuset i lampan och gruset på vägen{#lang_emotions_undecided}

Eller tja, bara en som hängt i tråddödartrådarna ett tag.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:01:44 följande:
    Men jösses så slöa ni är
    Men det var som attan, otålig du är då. Inget att göra? Själv hemma? Gillar inte Lets Dans? Inget gott att äta eller dricka?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:03:43 följande:
    Jaja, och jag är den röda fina blomman i trädgården :p Ålder? Barn? Gift? Nationalitet?.........

33
    3
    njaejojalitekanskemenegentligenintefastsnartärjagnogintedet
    Svenne

Och jag vänder frågan till dig, fast land kan du byta till vilken stad i Sverige du bor.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:04:16 följande:
    Åh...ska bara ha 2 dagar...   men om man räknar med helgen så blir det ju 4...   Sedan är det över en månad kvar...men måste ha någon "morot" så man inte faller ihop av negetivitet. Jag kommer aldrig iväg någonstans...det gav jag upp när jag vigde mitt liv (och alla mina pengar..) åt hästar.... Har aldrig varit utomlands... -Nja..visserligen i Danmark, norge, och finland...men det ser ju ut precis som "hemma" så.... 
    Härligt med semester, ska jag med ha nästa vecka i två dagar. Vad ska du göra då?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:07:37 följande:
    Ja, ensam hemma. Maken är och lämnar barnen hos "Kaktusen". Har dukat fram ostbågar, chips, baileys&absolut vodka och väntar otålig på att han ska komma hem. Vi ska titta på en gammal persisk film och vi båda två gillar. Tror vi har sett den mer än 50gånger men jag ser den gärna en gång till :)
    Kaktusen... antingen barnens mor och din mans ex eller svärmor - en vild gissning.

Film o sprit är underskattat, vad kul! Om ni sett en persisk film 50 gånger gissar jag även att din make är från Iran?

Jag är rätt bra på att gissa rätt.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:11:55 följande:
    Fira min födelsedag....  njae, inte bara förstås (nej jag fyller inte jämt...) Njuta av att få vara ledig några dagar
    Att du inte fyller jämt vet jag och jag tror jag även vet NÄR du fyller fröken Isverynice.

Det låter skönt, hoppas du kan njuta då och inte behöva fixa en massa på gården
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:15:31 följande:
    Sedek skrev 2010-01-22 21:06:07 följande: 333njaejojalitekanskemenegentligenintefastsnartärj agn ogintedetSvenneOch jag vänder frågan till dig, fast land kan du byta till vilken stad i Sverige du bor. Skoja bara
    Tja, vad ska man säga{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:16:16 följande:
    Nejdå, inga EX här. Besvärmor ( Svärmor ) Ja, maken är också iranier men inte pers. Ja, gissningen var ju inget fel på :p
    Besvärmödrar finns det gott om Gött med barnvakt i alla fall.

Så du är stockholmare, en grej jag lagt märke till här på FL är att 08:orna är underrepresenterade procentmässigt i förhållande till landet i övrigt. Har alltid undrat vad det beror på.
Svar på tråden Tråddödare forts....