• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-22 21:18:25 följande:
    Åh...jag trodde det var det man skulle passa på att göra då man inte jobbar..
    Nej! Då ska du koppla av och ta't lugnt, sova o vila ut dig.

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla - vila liiiiiite för min skull i alla fall
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-22 21:24:07 följande:
    mm, sitter med ett glas vin och Maken är bortrest (kombination jobb/kompisbesök), så jag njuter!
    Du ska inte passa på att rätta några prov då?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:28:00 följande:
    Mmm, hade man kunnat komma undan fängelsestraff så......... Hon är i alla fall snäll mot barnen, alltid nåt. Ingen aning. FL är min första "Cyber-kommunikation" så jag har inte riktigt kommit in i det där med och lägg märke till stad/kön m.m Vart i Sverige bor du då? Om man får fråga?

I staden utan vatten, den som saknar vacker natur och bara har platta åkrar runt omkring - Uppsala
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:31:39 följande:
      Attans....  
    Är ni FB kompisar allihopa nu???
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:29:11 följande:
    Det låter ju förstås liiite lockande med vila...men jag vet inte om jag orkar vänta ända till dess innan... Hur mycket sliter man på organen om man sovit 7-8 timmar på en 96-timmarsperiod..?
    Man sliter enormt mycket på dem. Stackars stackars organ De behöver omtanke, vila och kärlek nu. Hur ska du fixa det har du tänkt? Jag kan ju iofs..., nej det var inget...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:35:26 följande:
    Jupp, bara DU som inte vill vara min vän
    you just wait en minut eller två...
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-22 21:29:50 följande:
    bah! rätta onykter låter... olämpligt!
    Såå du är onykter F {#lang_emotions_wink}

Nice, very nice. Ska jag också bli nu när jag öppnar min 3.5% öl.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-22 21:36:06 följande:
    japp! till och med Scratchy -det du!
    Jag ska erkänna att jag och Scratchy o Velour är kompisar, ska söka upp er, vänta lite bara.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:36:38 följande:
    Jasså du, där känner jag jätte många iranier. Hmm...ska nog va tyst :)
    Vem vem vem vem vem vem vem??????

Jag gymmar med några ibland, fast jag har ingen aning om vad de heter mer än korta förnamn. Trevliga och tja, jovars, goa SMÅ killar faktiskt. Men de är engagerade i alla fall så heders för det.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-22 21:39:08 följande:
    nej, egentligen inte alls, men jag tror det är som med bilkörning för provrättning -nolltolerans!
    Jaha ja, det är klart. Det är nog smart. Läste just i min kursliteratur om lärare/elever och förväntningar/förutsättningar och hur det påverkar resultatet. Är nog smart att vara klar i skallen när man ska påverka barns framtid
Svar på tråden Tråddödare forts....