• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-22 21:43:48 följande:
    Ok, stackars organ. "Tänker på mina organ" "tycker det är en aningen tråkigt att sitta o tänka på mina organ så jag skippar det just nu" "älskar mina organ" (  ) Hur jag ska fixat..? -Planerar att sova igen allt när jag gått i pension....kommer ju i alla fall inte ha råd att göra något då Jasså... (  ) DET kan du.....
    Man SKA älska sina organ, och så kan man... Nej vi stoppar där

Snälla sov i alla fall lite i natt, lovar du det?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:55:20 följande:
    Jag tycker det är MYCKET trevligare o får mer ut av att älska med andra Attans...jag menade ju förstås "att älska andra"
    Det tror jag inte nått på. Man kan ju göra både och om man har tur
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-01-22 21:57:51 följande:
    Bah!
    Vadå bah?

Har du provat och inte lyckats?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:57:00 följande:
     DU...du..........du........d......u........jahaja ....snacka om att man inte varit värd sådan vänskap... Ok...jag fattar.... "tjurar" "muttrar" "tycker synd om mig själv"
    Looki looki
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 22:02:47 följande:
    Ah...men DEN turen har jag gett upp.... -Listan på krav krymper för varje dag som går tror jag.... Njae..kanske inte riktigt SÅ illa...men i alla fall...
    ... Sååå snart vill du ha mig?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-22 22:00:16 följande:
    Blablablablablablabla...
    Har du tappat ordförrådet?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-22 22:06:22 följande:
    Nej, har du hittat ett eller?
    Ditt?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-22 22:05:41 följande:
    hörru! jag var faktiskt allvarlig med min nyfikenhet!
    Okej, jag hade tänkt svara också. Men FB tog överhanden ett tag där. En jobbig kille som ville snacka lite...

Det gick ut på att 3 lärare blev utvalda och fick komma till en "kommité" som berättade för lärarna att de var skolans absolut bästa lärare. De fick berättat för sig att de blivit utvalda till ett experiment där de ska få tilldelat sig skolans smartaste barn under ett år för att se hur det går. Det viktiga var att barnen INTE fick veta något om att de är de smartaste på skolan.
    Året gick och precis som väntat så var dessa tre klasser de bästa i nästan hela landet. Lärarna sa att det var så lätt att undervisa, de var så smarta och roliga att lära och det gick bra.
    Då berättade kommitén att det var inga smarta barn, de var slumpvis utvalda på skolan i ett experiment...
    Lärarna sa att ja men då måste det ju bero på att vi är de bästa lärarna... Nej det gjorde det inte heller för de var också slumpvis utvalda...!!!

Så, med rätt förväntningar kan man klara vad som helst
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-22 22:09:25 följande:
    Eftersom jag nyss sa att jag inte tappat mitt så borde det ju vara lite konstigt om det varit mitt...
    Det är inte alltid man vet om att man tappat något. Minnet till exempel...
Svar på tråden Tråddödare forts....