• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-20 22:56:51 följande:
    Alla vet ju att det bästa är att hålla det negativa inombords och alltid agera glad och positiv no matter what!
    Oj ja det lät ju inte så bra när du säger det på det sättet.

Men om du ska plugga och så känner du "fy va jobbigt" så ska man inte säga det, om man nu inte VILL att det ska vara jobbigt. Då ska man minnas anledningen till att man pluggar, mao hitta motivationen och tänka. Detta ska bli så jäkla intressant, fejka att du är as-intresserad av det du ska läsa. Lovar att det blir otroligt mycket lättare och roligare än att sittat och säga att det är jobbigt.

... Så menade jag
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 22:58:24 följande:
    Hehhe..den var faktiskt gullig. Du verkar ha många på lager. När ska du sova?
    Ja du känner ju mig lite..., snart...

Har sovit lite för lite de tre senaste nätterna så jag har en del sömnskuld till mina organ att betala tillbaka.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 23:03:04 följande:
    Jag skämtade lite där Men ok, man får tänka det men helst inte säga det rakt ut så att man kan höra det. Men ibland är det skönt att säga det till nån annan (när man verkligen inte kan hitta motivationen) så kan nån annan peppa lite Har blivit hjälpt många gånger på det sättet. Fast det är ju inte så att jag går omkring och gnäller hela tiden.
    Aj si, bra med kompisar som kan stötta. Jag som inte har några måste peppa mig själv.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 23:05:08 följande:
    Ja, jag vet..tänkte om det gick att tänja på gränserna just ikväll. Är du lullig? Eller har du nyktrat till?
    What? Tycker du jag beter mig som om jag är full???

Nej är du tokig! Nykter men lite trött bara. Tänja på gränserna ikväll, oj, det lät spännande
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 23:07:00 följande:
    Nämen! *ger en klapp på axeln*
    Tack det hjälper...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 23:09:43 följande:
    Nä, men jag tyckte att du lite längre bakåt skrev nåt om sprit och konferens Ja, det tillhör väl lite av livets krydda att tänja på gränserna lite?
    Ja men det var ju i går kväll, och förrgår kväll, och i... Nej vi stoppar där.

Och vad hade du i tankarna då? Vad vill du göra? Går det fort så är det ok...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 23:11:22 följande:
    En bamsekram då?
    DET hjälper
  • Sedek

Kvällens absolut sista:

- Vad får man om man korsar en orm och en igelkott?
    - Taggtråd!

• Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 23:14:27 följande:
    Heheh.."vi ska ooa hela natten, ooa hela da'n..." Nä, men jag tänkte mig börja med något så oskyldigt som roliga vitsar. Observera roliga.
    Lite försp... jag menar inledning med ordvitsar, ok för mig. Alltid redo att prova nått nytt så att säga...

-Vad blir en muslimsk kvinna när hon badar?
    - Avslöjad.
Svar på tråden Tråddödare forts....