• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-23 13:36:05 följande:
    Men alla hade väl sin egen personliga himmel. Remember? Och den bortser från alla misstag man gör.
    Nej jag är ju evangelist och vill att alla ska komma till "min" himmel. Remember?

Ett misstag utan botgöring och man åker ur raketen på vägen upp.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-23 13:35:24 följande:
    har böcker överallt -delvis därför vi behöver hus! slänger?! *blir alldeles matt* läser iofs en del krafsböcker för att veta vad eleverna recenserar, men de lånar jag på skolbiblan, annars är jag inget fan av att låna.
    Aha! Jag har alltid velat ha ett rum som är inrett som ett bibliotek, med gamla tjocka stolar och en humidor på det runda robusta lackade träbordet. Björnfäll på golvet och en gammal bössa hängandes ovanför öppna spisen i hörnet. En rustning och ett svärd nån stans också.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 13:39:57 följande:
    Bestäm dig nu...antingen har alla sin egen himmel eller så måste alla kvala in till din himmel..Jag röstar på ett varmare ställe
    Förvirrad som jag är så har jag rätten att inte behöva bestämma mig.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 13:44:03 följande:
    Hade jag ett sådant rum skulle jag nog börja läsa böcker.
    Exakt! Allt, jag menar ALLT handlar om motivation.

Välfärd
    Hälsa
    Psyke
    Fysik
    Känslor
    Bokläsning
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-23 13:37:42 följande:
    nej, nu ska jag gå ut IRL ett tag, hundpromenad, sen besöka morfar på vårdboendet. ses!
    Hälsa från oss på Internet.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 13:45:46 följande:
    Då bestämmer jag åt dig och du vet vad jag röstar på
    Nej ingen kan bestämma åt mig, tar ut den rätten också eftersom man annars lätt blir styrd som förvirrad.
  • Sedek

Velour:

Jag har försökt reparera skadan, lyckades få inlägget borttaget. Bara så du vet

• Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 22:15:34 följande:
    Good eeeevening (med Dracula-röst)
    Vet inte om jag ska blir rädd eller "glad"
Svar på tråden Tråddödare forts....