• Sedek

Tråddödare forts....

Äh, nu fick jag logga ut och in för att kunna skriva. Vet inte vad som hände, citering går inte heller så jag prova detta isället:

Roses:
    Heeeeeeeeeeeeej
    Och akta tungan...

Velour:
    Japp det var jag som anmälde mig själv, snällt va!

• Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 22:20:53 följande:
    Så entusiastiskt som jag hälsade på dig så hoppas jag du blev glad
    Du får hoppas vad du vill. Jag åberopar fortfarande rätten att inte behöva bestämma mig, som igår.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 22:27:36 följande:
    Får också problem med citeringen ibland och måste göra som dig. Men det känns skönt att veta att jag åtminstone inte är ensam om problemet. Ja, snällt. Är det en del av det nya DU?
    Ja det är just det det är, en del av mitt nya jag

Vad fint ni skriver med varandra, du o Rosen.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 22:37:29 följande:
    Jag kan för all del inte förstå att snällhet inte var en del av dig förut..Det var det första jag tänkte om dig när jag lärde känna dig. Ja, jag tycker väldigt mycket om Roses!
    Du har rätt där. Nu är min snällhet mer korrekt bara, inte slänga runt den överallt. Eftersom jag har så mycket snällhet inom mig så måste jag tänka på vart jag strör ut den. Man kan nog säga att den är mer riktad nu.

Det där finns det ju ingen logik i för en som inte vet hur det ser ut uppe i min hjärna, men för mig så. Fast om det bara är jag som fattar så behöver jag inte skriva nått här, men jag bjuder på den idag eftersom det är lördag.

{#lang_emotions_sunny}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 23:23:08 följande:
    Skönt att det inte var som jag trodde. Jag förstår exakt och precis vad du menar. Faktiskt.
    Bra, då kan jag ju fråga dig när jag själv blir förvirrad...?!!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-23 23:28:19 följande:
    jag har grälat med folk och har en allmänt jävlig kväll. Sedek, kan du inte dra några skämt eler så?
    Men usch då! Med dig? Folk borde veta bättre än att gräla med F.

Dra några skämt... Ska försöka, blir lätt lite krystat men ok.

Du ser lägenheten på andra sidan gatan? Ja, precis där det är tänt. Där har jag släckt...
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-23 23:31:23 följande:
    Fattar precis. Man ska vara försiktig med sina gåvor till andra. Ge när man kan men inte slänga ut när man har stärre behov av den på andra ställen!
    Attans vad ni förstår... Tack
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 23:32:24 följande:
    Jag tror att Pythagoras måste vila en stund..
    Stackarn har fått stå ut de senaste kvällarna
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-23 23:31:02 följande:
    Illa! Två ballonger var ute och flög i öknen. Plötsligt utbrast den ena: -Akta kaktusen!! Den andra: -Vilken kaktusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssss
Svar på tråden Tråddödare forts....