• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-24 21:27:53 följande:
    Och Midka bor í närheten av Uddevall = Nordpolen för mig
    What?

Hon skrev ju nyss Tyresö?

Fast jag känner igen det där med Uddevalla nånstans i bakhuvudet...{#lang_emotions_dreamer}

Hur som, vad i hela världen i så fall Uddevalla med nordpolen att göra?

Himmelriket, ok, det är fint där. Men nordpolen? Nej den köper jag inte. Men vi har ju alla olika assosiationer till platser och känslor.

För mig är nordpolen nått med snö, is, isbjörnar, samer, snöscootrar, renar, jultomten and so on...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-24 21:39:14 följande:
    TUTTSNACK..?!?    "Tar mina myggbett o smyger ut igen"
    Neeeeeeeeej!

Alla tuttar är fina oavsett storlek och utseende, så länge det är tuttar och de sitter på den tjej.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 21:35:51 följande:
    Sluta analysera så in i helskotta :p Så ÄR du på väg eller? Hmmm, ska kanske be om att se ett foto först ?
    Om jag är på väg till dig nu?

Är din gubbe hemma?

Foto.. njae. Hade foto på min avatar förut, ska kanske byta tillbaka. Fast det säger inte så mycket mer än hur min baksida ser ut.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-24 21:41:05 följande:
    Meeeeh, Sedek!!! Hon har bott i Tyresö, innan hon flyttade till nånstans nära Uddevalla. Nordpolen var som en metafor för att beskriva huuuur låååångt bort jag känner att hon bor och hur svårt det blir för mig att ta mig till Uddevalla och att jag därför inte kan träffa henne lika lätt som jag kan träffa er andra tråddödare.
    Jajajaja, nu minns jag allt. Allt kom tillbaka som om en lampa tändes. Midka i vackra Uddevalla med sitt fina hus där vi alla skulle sova över och allt det där.

Men ändå tjejen, Uddevalla och nordpolen
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-24 21:42:03 följande:
    tror helt klart man kan lära sig, jag är inget bra på det bara... tastatur? alltså, betyder det nåt, sammansatt som hos oss eller är det bara ett skumt ord?
    En knapp är en "tast" och då blir det tastatur i ett sammansatt ord

Om du tror att du inte är bra på att lära dig det, eller inte kan, så blir det väldigt svårt. Du måste först öppna dig för att tro att det är möjligt.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 21:51:03 följande:
    Nej tack, här använder vi inga baksidor så det skulle nog inte va till nåt hjälp :p Äh, vad ska du med min gubbe till? Trodde du var på väg till MIG? *surar*
    Äh! Ge dig!

Ut me gubben så kommer jag...

Nej jag är inte ivägskrämd, det vart lite spännande på tvn bara.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-24 21:55:11 följande:
    vad betyder 'tur' då? knapp-? jag veeeeet!
    Ingen aning. Tur, alltså ordet som innebär att man "har tur" heter ju flax... Att gå på tur heter det också.

Tastatur, tastatuuuuur... Provat att säga det några gånger för mig själv och kommer inte på vad ändelsen står för.

En sammansättning knappar
    Översatt av Sedek.

Om du nu vet det, har du provat? Vad har du provat?
    Det första du ska göra när du vaknar i morgon bitti är att tänka igenom allt bra du har i livet, tänk på 4-5 olika människor du har nära och som du vet älskar dig. Filosofera på det i några minuter innan du går upp. Och så går du upp och ler till dig själv i spegeln

Fortsättning följer i morgon...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 22:00:17 följande:
    U are welcome tomorrow mellan 9-16. Jobbar nära hemmet så jag kan lätt ta mig hem ;)
    Oh shit en inbjudan. Ska kolla i kalendern om jag kan klämma in dig mellan de andra{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-24 21:56:46 följande:
    Jag vill kunna flyga, med riktiga vingar förstås. Inga flygplan eller annan människotillverkad flygtransport.
    Det måste vara inom rimlighetens gränser förstår du väl. Som att bli rökfri, sluta tycka om pizza, börja träna, skaffa vänner, våga gå ut, orka börja plugga osv osv osv.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-24 21:58:33 följande:
    Okej skriver så fort jag kan så om jag missar lite här och där får ni tåla. gurkan/bananen och kuken satt och beklagade över sina liv. Bananen: Det är sååå synd om mig. Människorna klär mig naken och sen äter upp mig. Gurkan: Vaddårå? Dom skalar mig med kniv, hackar mig i bitar, saltar mig och sen äter upp mig. Kuken: Det är SYND om. MIg väcker dom mitt i natten, sätter på mig en påse, kör mig fram och bak tills jag spyr 

Stackarn...
Svar på tråden Tråddödare forts....