• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-09 13:25:04 följande:
    God eftermiddag!Jag fick fanimig ingen sömn. Visserligen var jag otroligt trött, men så skakade sängen till och jag blev vettskrämd. Så jag tror att jag somnade efter 04.30 nån gång. Det var faktiskt inget jordskalv. Det vet jag hur ett sånt känns eftersom vi hade ett ganska nyligen. Men jag freakade out verkligen!Nu är det iaf dags för en långpromenad i -18°, med en väldigt trött kropp och knopp..
    lillan skulle promt ha uppmärksamhet kl 06 i morse, i hela fem min. Sen kunde ju inte jag somna om ordentligt.... Trött jämt nuförtiden och ingen ork till att plugga. Försöker men är så trött att jag inte förstår vad jag läser....
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-09 11:27:40 följande:
    Du är inte pratglad av dig va? :p Och så kommer jag som redan är uppe i flera hundra inlägg på bara nån vecka ;p
    Du har gjort 89 inlägg, jag 302.
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-09 15:26:15 följande:
    lillan skulle promt ha uppmärksamhet kl 06 i morse, i hela fem min. Sen kunde ju inte jag somna om ordentligt.... Trött jämt nuförtiden och ingen ork till att plugga. Försöker men är så trött att jag inte förstår vad jag läser.... Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    I HELA fem min! Nääee, det var alldeles föör mycket

Men du, jag förstår dig precis hur det känns, även om det bara är fem min. Men skillnaden mellan oss två är att jag kan somna om.

Beklagar att du inte har ork att läsa. Går det verkligen inte att få mer vila, liksom lösa det på nåt sätt?
    Analysera mera!
  • Velour

Idag när jag och han promenerade så kände jag verkligen efter vad jag känner för honom. Jag kom till insikt att jag faktiskt inte längre kände det jag gjorde förut. Det var nästan bara vänskapliga känslor kvar. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om honom och trivs fortfarande lika bra att vara med honom, men det var inga djupare känslor än så kvar.

Nu vet jag inte om jag har lyckats sätta lock på mina känslor för att lättare kunna gå vidare eller om jag verkligen har kommit över honom på några få dagar, men bättre kändes det iaf.

Analysera mera!
  • Grizelda
    Roses skrev 2010-01-09 11:26:41 följande:
    MorningJag har lovat mig själv att inte bli så där kärring-liknande 50-åring som köper kläder på Axelsson/MQ, handlar på Konsum och vägrar byta kjol/naylonstrumpbyxor mot tygbyxor ;)  Efter lillens förlossning har jag tvingat iväg mig till gym 3-4 gånger i veckan plus att jag går ut och går en runda varje dag. Sen har jag en man som är träningsfreak också så det underlättar :)
    Hmmm.... ja, jag måste snart sluta skylla figuren på att jag precis fått barn... börjar bli lite löjligt nu....
  • Scratchy

Shit va mycket ni skriver!

Have no fear Scratchy is here!
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2010-01-09 13:57:57 följande:
    "Tycker synd om mig själv" När jag gick upp i morse så var det -28 grader ute....o (+) 7 grader inne.... "Fryser"Men...inte nog med det...för det kommer inget vatten ur kranarna...( ) vilket då betyder att vattenledningen frusit... Tur i oturen så har jag fortfarande vatten nere i tvättstugan..så jag har ju i alla fall tillgång till vatten utan att behöva åka o hämta...men inte är det så kul i alla fall... Faan vad jag avskyr denna kyla...
    Hu! Läste om frusna (frysta?) vattenrör i tidningen i morse. Inget kul . Du får väl köra dem med hårtorken eller något, som jag gjorde med mina tår igår.
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2010-01-09 17:57:03 följande:
    Hu! Läste om frusna (frysta?) vattenrör i tidningen i morse. Inget kul . Du får väl köra dem med hårtorken eller något, som jag gjorde med mina tår igår.
    Ah..jag önskar att jag kunde...

Vattenpumpen sitter  nere i tvättstugan (som i sin tur är ett gammalt mjölkrum..) och därifrån går ledningarna nergrävda i marken upp till huset...

I tvättstugan har jag vatten, men inte i huset...så någon stans längs vägen så har det frusit...när mildvädret kommer så återstår det att se hur skadad ledningen har blivit...o i så fall hur dyrt det kommer att bli att fixa i ordning...
    I´m the one and only....of my kind...
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2010-01-09 18:02:50 följande:
    Ah..jag önskar att jag kunde...Vattenpumpen sitter  nere i tvättstugan (som i sin tur är ett gammalt mjölkrum..) och därifrån går ledningarna nergrävda i marken upp till huset...I tvättstugan har jag vatten, men inte i huset...så någon stans längs vägen så har det frusit...när mildvädret kommer så återstår det att se hur skadad ledningen har blivit...o i så fall hur dyrt det kommer att bli att fixa i ordning...
    Usch, sådant är alltid tråkiga pengar. Nya rör är liksom inget man har något direkt nöje av heller, det bara kostar. "Ja ja, TV-n är lastgammal, men jag har SÅÅÅ fräck vattenledning, kolla som vattnet rinner." Suck.
Svar på tråden Tråddödare forts....