• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S

nu tänkte jag vara FL-ig  och fråga om hälsa:
    när jag åkte hem från min kompis fick jag huvudvärk och mådde illa, höll verkligen på att kräkas och var tvungen att lägga mig ett tag.
    det är inte migrän, huvudvärken kändes inte så.
    kan man bli lite magsjuk eller vad?

• Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 19:09:20 följande:
    C u later girls
    japp! duscha lugnt!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-09 19:11:27 följande:
    nu tänkte jag vara FL-ig  och fråga om hälsa: när jag åkte hem från min kompis fick jag huvudvärk och mådde illa, höll verkligen på att kräkas och var tvungen att lägga mig ett tag.det är inte migrän, huvudvärken kändes inte så.kan man bli lite magsjuk eller vad?
    Man kan tydligen få maginfluensa UTAN kräkningar el diarre´...så det kan man nog...

Jag fick ju hög feber o "maghugg" o värk i kroppen (d sista antagligen av febern..) O sjuksköterskan var helt säker på att det var maginfluensa efter att hon fått höra hur sonen blev på julaftonskvällen...
    O han å sin sida kaskadkräktes en dag o hade feber den plus nästa dag...sedan så var han bra...min feber höll i sig i en vecka...
    Mysko det där...men som sagt var..tydligen så kan man drabbas heeeelt olika av samma sjukdom....
    I´m the one and only....of my kind...
  • Isnogood
    Roses skrev 2010-01-09 19:05:38 följande:
    Nej, jag ska ta en varm dusch. Kommer tillbaka senare ikväll. Så nu kan ni andas i lugn och ro en stund innan jag kommer tillbax :p
    Jamenvisstserru ( ) fortsätt gärna sparka på dom som redan ligger... {#lang_emotions_cry}
    -Bara för att JAG inte kan duscha..... {#lang_emotions_yell}
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 19:15:29 följande:
    Man kan tydligen få maginfluensa UTAN kräkningar el diarre´...så det kan man nog... Jag fick ju hög feber o "maghugg" o värk i kroppen (d sista antagligen av febern..) O sjuksköterskan var helt säker på att det var maginfluensa efter att hon fått höra hur sonen blev på julaftonskvällen... O han å sin sida kaskadkräktes en dag o hade feber den plus nästa dag...sedan så var han bra...min feber höll i sig i en vecka... Mysko det där...men som sagt var..tydligen så kan man drabbas heeeelt olika av samma sjukdom....
    aha, det visste jag inte!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-09 19:40:34 följande:
    aha, det visste jag inte!
    Hade inte jag heller någon aning om...

Då mitt jobb är kopplat till en företagshälsovård så blir man uppringd av en sjuksköterska när man sjukanmäler sig ( så man får tips o råd på hur man ska gör o om man ska uppsöka läkare eller ej.) och det var hon då som berättade detta, pratade senare med en läkare o hon sa samma sak...
  • Grizelda
    Roses skrev 2010-01-09 18:19:30 följande:
    Äh, det tog bara 30år och två barn för min del att jag skulle uppskatta träningen. Har ju aldrig behövt träna förut men mår bättre än nånsin nu när jag tränar.
    Hmmm... jag har alltid behövt, men alltför sällan gjort det...
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 21:24:56 följande:
    what the hell is that?
Svar på tråden Tråddödare forts....