• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-09 18:27:33 följande:
    Näe, alla är ute i det fina vädret o solar  
    Eller hur? Dagdrömmer du eller? {#lang_emotions_wink}

Här är det -16 grader.

Själv har jag fortfarande inget liv så jag vill gärna tro att andra har det likadan :p
  • Isnogood
    Roses skrev 2010-01-09 18:31:54 följande:
    Eller hur? Dagdrömmer du eller? Här är det -16 grader.Själv har jag fortfarande inget liv så jag vill gärna tro att andra har det likadan :p
    Ett liv..? Vad är det..? "funderar"

Meh...DU har ju i alla fall en karl.! {#lang_emotions_undecided}

Ah..utetemperatur...lägg till 10 minusgrader så vet du hur kallt det är hos mig... "burr"
    I´m the one and only....of my kind...
  • Polly S

hej!
    tillbaka efter lunch och bokdiskussion hos kompis på landet, trevligt.
    lite mindre deppig idag, men inte bra.
    lyssnar på thåström och har börjat steka raggmunk, det ni!

• I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-09 18:36:12 följande:
    Ett liv..? Vad är det..? "funderar"Meh...DU har ju i alla fall en karl.! Ah..utetemperatur...lägg till 10 minusgrader så vet du hur kallt det är hos mig... "burr"
    Nej, inga barn&karl hemma. Har varit barn&karlfri i flera dagar nu. Dom kommer hem imorgon. Svärmor ville träffa barnen så dom är hos henne nu, själv blir jag hellre uppäten av gamar levande än att spendera 5 minuter hemma hos henne.

Saknar barnen&maken nåt fruktansvärt så för att få tiden att gå fortfare är jag inne här. Här inne är jag mänsklig sen försöker jag idiotförklara några i andra "trådar" :)

Så vem är du?
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-09 18:39:40 följande:
    hej!tillbaka efter lunch och bokdiskussion hos kompis på landet, trevligt.lite mindre deppig idag, men inte bra.lyssnar på thåström och har börjat steka raggmunk, det ni!
    Raggmunk? Det har inte jag ätit sen jag gick i gymnasiett ;)

Hej hej

Skönt att du mår bättre. Själv försöker jag ta över tråden med flest antal inlägg :p
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-09 15:55:26 följande:
    I HELA fem min! Nääee, det var alldeles föör mycket Men du, jag förstår dig precis hur det känns, även om det bara är fem min. Men skillnaden mellan oss två är att jag kan somna om.Beklagar att du inte har ork att läsa. Går det verkligen inte att få mer vila, liksom lösa det på nåt sätt?
    Det löser sig när jag är färdig med plugget....

Vad skönt att du lyckades reda ut vad du känner!
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Isnogood
    Roses skrev 2010-01-09 18:40:22 följande:
    Nej, inga barn&karl hemma. Har varit barn&karlfri i flera dagar nu. Dom kommer hem imorgon. Svärmor ville träffa barnen så dom är hos henne nu, själv blir jag hellre uppäten av gamar levande än att spendera 5 minuter hemma hos henne. Saknar barnen&maken nåt fruktansvärt så för att få tiden att gå fortfare är jag inne här. Här inne är jag mänsklig sen försöker jag idiotförklara några i andra "trådar" :) Så vem är du?
    Jag...en typisk tråddödare... {#lang_emotions_dreamer}

Annars:
    Mamma på 33 år, har en dotter  på 14 o en son på 8 (näpp..har ingen karl..)
    Vi bor på egen gård med 4 hästar, 6 katter o en getabock. Jobbar heltid på en fabrik o försöker få tid o ekonomi att fungera med allt som måste fixas o göras...
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-09 18:39:40 följande:
    hej!tillbaka efter lunch och bokdiskussion hos kompis på landet, trevligt.lite mindre deppig idag, men inte bra.lyssnar på thåström och har börjat steka raggmunk, det ni!
    Bra att det är bättre i alla fall..!

Åh, bra musik o mumsig mat {#lang_emotions_laughing}
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 18:42:16 följande:
    Raggmunk? Det har inte jag ätit sen jag gick i gymnasiett ;) Hej hej Skönt att du mår bättre. Själv försöker jag ta över tråden med flest antal inlägg :p
    Maken är inte förtjust i det, så jag får passa på när han är bortrest. igår åt jag palt

haha, ja du skriver en del!
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-09 18:12:05 följande:
    Översättning tack
    tjötröv = en som snackar hela tiden, jämt utan stopp. {#lang_emotions_tongue_out}
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
Svar på tråden Tråddödare forts....