• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-09 18:57:24 följande:
    usch, vad många som har knepiga svärfamiljer!
    Om du bara visste. Som tur är maken världens gulligaste, ibland undrar jag om han är adopterad eller om det blev fel när han föddes, om han blev förväxlad med en annan unge. Han är inte alls som hans mor. Grrrrrrrrrrrr
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-09 18:53:01 följande:
    hej Isse! usch vad kallt du har! hur gör du med vattnet då?
    Har vatten nere i tvättstugan som tur är...så nu får jag hämta in vatten i dunkar där i från...inte så kul..men skönt o slippa åka iväg för o hämta vatten i alla fall
    I´m the one and only....of my kind...
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 18:57:48 följande:
    Velour???? Vart är du? Dom mobbar mig. Kom hit så jag har en medbrottsling. Du snackar ju nästan lika mycke som jag. PALLRA DIG HIT NU
    nope, you're on your own!
  • Isnogood
    Roses skrev 2010-01-09 18:54:37 följande:
    Nej, hon är inte "sån" utan hon är som en parasit när hon är i närheten. Hade hon kunnat hade hon nog följt med mig in på toan och gett instruktion om hur man kissar och vilken hålning man ska ha ( Grov jämförelse men det är exakt så hon är ). Ibland fantiserar jag hur det är och knäcka hennes halsknotor en och en när hon står framför mig :) Ja, jag brukar  slå över till Satan när hon är i närheten av mig. I vanliga fall är jag ängel
    Aha..men då har du ju tur.... {#lang_emotions_dreamer}
    I´m the one and only....of my kind...
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 18:50:35 följande:
    Ah..jaa...inte alltid så lätt...o det sägs ju att "släkten är värst" Har även jag haft min beskärda del av "najs" svärmor...hon var såååå rar så hon anmälde mig till soc för vanvård av barn... -Kan ju säga att soc inte var så glada när dom upptäckte att hon gjorde det endast för att "skada" mig... SÅ rar tant....  
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-09 19:00:51 följande:
    nope, you're on your own!
    {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 18:54:37 följande:
    Nej, hon är inte "sån" utan hon är som en parasit när hon är i närheten. Hade hon kunnat hade hon nog följt med mig in på toan och gett instruktion om hur man kissar och vilken hålning man ska ha ( Grov jämförelse men det är exakt så hon är ). Ibland fantiserar jag hur det är och knäcka hennes halsknotor en och en när hon står framför mig :) Ja, jag brukar  slå över till Satan när hon är i närheten av mig. I vanliga fall är jag ängel
    mäh, låter helt berättigat att få spel ibland om ngn ständigt rättar en!
  • I Blackrose I

Nej, jag ska ta en varm dusch.

Kommer tillbaka senare ikväll. Så nu kan ni andas i lugn och ro en stund innan jag kommer tillbax :p

• Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 19:00:12 följande:
    Har vatten nere i tvättstugan som tur är...så nu får jag hämta in vatten i dunkar där i från...inte så kul..men skönt o slippa åka iväg för o hämta vatten i alla fall
    tur att du är stark!
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-09 19:05:07 följande:
    mäh, låter helt berättigat att få spel ibland om ngn ständigt rättar en!
    Sist skrek jag åt henne och slängde ut henne så nu pratar hon inte med mig. Tyvärr tar det bara nån vecka innan hon kryper tillbaka och allt är som vanlig igen.

Hon gav lillen choklad innan middag och jag fick fnatt {#lang_emotions_yell} 
Svar på tråden Tråddödare forts....