• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-27 21:06:51 följande:
    Inte ikväll. Jag är nervös för operationen imorgon och håller på att tappa förståndet snart .
    Operation?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-27 21:16:42 följande:
    Ah, du kanske sitter i fel träd o kollar...  
    Ha ha ha ha ha...

Nejdu, om det är nått träd jag sitter fel i så är det ditt{#lang_emotions_dreamer}

Eller The Persson/Steen möjligtvis.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-27 21:20:26 följande:
    Ja, min mamma ska genomgå en hjärtoperation imorgon ( Få nya klaffar ) Är hemma hos min lilla syster så vi kan åka till sjukhuset tillsammans imorgon. Mamma är redan där. Kastade ut henne (syrran) nyss efter att ha fått höra att hon hade tagit mina sista cigg så nu är hon på väg till närmaste mack som förhoppningsviss har öppet och köpa cigaretter till mig.
    Oj, ja lycka till. Hoppas det går bra!

Oh vad de ska smaka gott när du får de, ta ett bloss åt mig med är du snäll
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-27 21:39:49 följande:
    Jaa du, för inte är det vid MITT hus du setat o kollat i alla fall med tanke på att du inte sett rätt en enda gång... Hm..om du sitter vid DERAS hus så sitter du ju åtminstone 5 mil här ifrån...så det förklarar ju en del
    Jag inbillar mig att ni bor grannar, sluta försöka få mig att tro nått annat.

Så kan jag säga på jobbet att jag känner en tjej på internet som bor granne med paret Persson/Steen, så får jag fler kompisar.

Det ÄR ditt hus, jag lovar, bara du som inte sett mig. Just nu sitter du där med en tröja o mjukbrallor lite snett på datastolen och halvkollar på TV, och så har du ett kort på katten framme med ett ljus tänt framför.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-27 21:41:07 följande:
    nope, nu ska jag ut med Valpen -i snöyran! ha det bra trådvänner! Roses, ska tänka på er & hålla tummarna imorrn, än en gång: lycka till! gonatt!
    Godnatt F.

Du får berätta en annan dag hur det gick med din "positiva start på dagen"

För visst försöker du?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-27 21:50:18 följande:
    Eh...får man vänner för att man knner någon som bor nära dom..?   -Jag o mina väner brukar  om dom.... Jasså det gör jag...? Sanningen är att jag sitter iklädd jeans, vilket du borde ha gissat på då det är mitt favoritplagg, en tjock stickad tröja med en långärmad underställströja under och en fuskpälsfodrad luvtröja över, strumpor, raggsockor o tofflor, o teven är inte ens på så det känns onödigt att slänga några blickar på den... Katten..njae inget foto el ljus tänt för den, men en polisanmälan för djurmisshandel/ vanvård/ utsatt för onödigt lidande är gjort...så nu startar det ett krig som kommer att hållas i evigheters evigheter... För han kommer ta det personligt o inte fatta att jag hade anmält vem som helst som gjort en sådan sak..!
    Prova! Säg till folk att du bor granne med dem så vips så har du en massa vänner, lovar på heders...{#lang_emotions_sealed}

I övrigt, för mycket kläder på en tjej för min smak men annars ok. Glömde mina glasögon...

Usch för vanvård, du vet att han kan få fängelse va?!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 22:10:31 följande:
    Nej, det är jag inte.. Ska läsa i natt när alla andra sover och jag inte har något att göra.
    Inget att göra på natten...

DU SKA SOVA kvinna!
  • Sedek

Det är på natten våra kroppar återhämtar sig och hjärnan får chans att göra en stor omstart. Sömnen är asviktigt!

Ska själv gå och praktisera det jag lär ut nu

Natti natti på er

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 22:18:11 följande:
    Önskar att det var så lätt som att bara gå och lägga sig när man är trött, men det är det tyvärr inte. Sov så gott!
    Nej det gick inte. Blev påkommen på fejjan så får väl snällt logga på här och säga hej igen då...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-27 22:24:47 följande:
    Natti natt på dig sömndeklareraren
    ... Nu sover jag, natti natt
Svar på tråden Tråddödare forts....