• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-01-27 23:09:00 följande:
    Haha.. ljög du om att du skulle sova och så gjorde du inte det.
    Nä, detta är min dator som lever ett eget liv. Jag sover, och har dessutom svarat i tråden du föreslog
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:14:54 följande:
    Hmmm.. kan man "lura" din dator och få svar på alla frågor man ställer?
    Oh ja! Fråga och du skall få svar, bulta och dörren skall öppnas. Den som söker han finner.

Vad har du på hjärtat hjärtat?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:21:31 följande:
    Blablablablabla... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Låter som sömnapné det där...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:22:48 följande:
    Hmm... När kommer jag träffa den rätta?
    När ditt hjärta är redo att ge och ta igen
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:27:08 följande:
    Ähhh.. bs. När kommer jag få.. hmm.. du vet, det där igen då?
    Så fort du öppnar fönstret och ropar till en av alla väntande killar utanför såklart!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:26:41 följande:
    Förväntar du dig pluspoäng av något slag eller övar du bara inför att imponera en framtida svärmor? Om du verkligen menade det spontant så vill jag bli det första att gratulera dig för att ha kommit ur garderoben.
    Vet inte vad jag ska välja riktigt

Pluspoäng Svärmorsimpning Bög
    Hm...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:34:15 följande:
    Försöker du knäcka hennes självförtroende eller?
    På vilket sätt kan ens självförtroende knäckas av att man framstår som en som har killar trånandes utanför fönstret?

Okej, jag förstår att DU skulle ta illa upp. Ah, det är därför du reagerar, för du HAR killar trånandes utanför ditt fönster!
    Du kanske skulle prova. Korvryttare för en kväll...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:37:14 följande:
    Hahaha.. ff så är jag kräsen, jag vill inte ha dom som står utanför.
    Just det!

Nej men för att svar på frågan, eftersom min dator går på automation så kan jag tala om för dig att du kommer att få chans till kopulering inom 40 dagar.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:37:45 följande:
    Tror du det är det han är ute efter?
    Som sagt, jag sover ju!

Friskriver mig från allt jag säger ikväll.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-27 23:44:07 följande:
    Ja, dels så bygger du upp förväntningar vilket bara kan sluta i besvikelse, eftersom hon faktiskt inte har en massa killar som står utan för fönstret. Hade hon haft det så hade de uppenbarligen varit psykfall som står ute i det här vädret, även om hon skulle vara kändis. Så på sin höjd insinuerar du att hon drar till sig psykfall. Dessutom, som hon själv antydde så är hon nog inte så desperat att hon tar vem som helst bara för att han hänger utanför hennes dörr. Jag tror att hon snarare är en sådan kvinna som har råd att vara kräsen med vilka män hon väljer.
    Du och dina nutidsanalyser...

Jag bygger upp ett självförtroende om att hon med sina inlägg jag sett och den lilla kontakt vi haft framstår som en attraktiv tjej. Både hon och jag vet att om det nu står killar utanför fönstret så är de antagligen inget att ha, men själva idén. Du måste tänka i större perspektiv.
Svar på tråden Tråddödare forts....