• Sedek

Tråddödare forts....

Hej Trådvänner

Attans vad ni skriver, som vanligt Har just upptäckt att man kan söka på sitt nick och endast i denna tråden, de två senaste dagarna. Bra att se om man omnämnts något.

Har sett att som vanligt har Scratchy lyckats ge mig skulden för något, denna gången det dåliga vädret i götet. Han borde lära sig att ta ansvar för sånt han orsakar själv{#lang_emotions_djavulsk} Men det gör han nog när han blir lite större.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-29 18:28:47 följande:
    Jisses.. -Har du så dåligt minne så att du måste påminna dig själv om vad du såg i går..?!? Stackare... Eh, ok grattis till nummret när jag ändå är igång...
    Antog att ingen av ER minns vad jag gjort så det var en uppfriskning för er andra och inte mig...

No Alcohol för mig
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-29 18:27:34 följande:
    Hej headbanger! Grattis till numret. Scratchy har faktiskt planer på att bli större, det hade han tänkt fixa med lite träning
    Det räcker inte för honom, han äter ju inte. Mat är vad pojken behöver, MAT säger jag er!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-29 18:27:24 följande:
    O den listan blir ju lättskriven i alla fall... Här kommer den! : "SLUT" -Som sagt....
    Vill du att jag ska fylla i den där listan åt dig?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-29 19:50:10 följande:
    SEDEK & SCRATCHY : En tråd för ER att svara i = www.familjeliv.se/Forum-9-191/m50354804.html Men...se upp...man kan få inbox efteråt  eller så är det bara tjejer som skriver som får det... Yey, inbox från kalsongmannen liksom....  Som tur var så var det av en av de renliga 
    Funderar på vad jag ska skriva, kommer inte på nått fyndigt.,..
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-29 21:31:29 följande:
    Ja jag kan försvara mig för att jag inte minns vad du skulle göra då jag inte VISSTE vad du skulle göra...
    Eller huuuuuuuuuur!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-29 18:34:11 följande:
    Ja, de sa att det var någon med Comviq-frisyr som hade stalkat dem igår... så det var alltså dig de menade...
    Nu sitter jag här med peruk, ALLA har klagat på mitt korta hår de två senaste dygnen
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-29 21:32:36 följande:
    Jaa, om du vet några POSSITIVA saker som hänt mig detta år så berätta gärna för mig...för jag ser bara allt det NEGATIVA
    Tatueringar, fina, flera, ska bli fler
    Ny häst
    Högre lön pga allt extra jobb
    Eventuellt nytt fräscht kök pga vattenskada på försäkningen
    Redan varit med om väldigt mycket och det kan inte hända så mycket mer
    Osv
    Osv
    Osv...

Svar på tråden Tråddödare forts....