• Midka

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2009-12-25 03:01:58 följande:
    Kan nu i stort sett konstatera att sonen har maginfluensa.... Attans... DET var en julklapp han kunnat vara utan....
    Stackars, stackars dig!! (Och han givetvis.)
    Antagligen har han smittat de övriga oxå och då är det väl du som får skit...
    Hur blev han smittad? Har du ens en liten anig?? Kompis som legat nyss?
    Det sägs ju att maginflensan som går nu är extra aggressiv......
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-25 23:07:42 följande:
    Ni är härmed välkomna att buga er för mästaren av Tråddödningar
    *Bugar*
    Tänk att någon jobbade kl 23.00 på juldagen för att stänga vår tråd......
  • Midka

Jag startade förra tråden men det var bara för att alla andra inte orkade starta den... Jag kom in på tråden innan den och då var det nog ganska i mitten... tror jag. Hur många trådar är det med denna??

• Midka

Aha!! Då har jag inte missat så mycket!

J hjärtar A:
    Var det inte du som så snäällt beskrev att det måste vara en administratör som går in och scannar alla trådar för att ha koll på 3 månaders gränsen...?

Är du en sån administratör...??? Tråden dog ju med dig....

• Midka
    Velour skrev 2009-12-26 18:05:21 följande:
    Jag som trodde att de hade ett system där trådar stängdes automatiskt efter en viss tid.
    Ja, trodde jag med men någon (J h A?) talade om detta...
    Nu ska jag se om stjärnorna på slottet är något att ha....
    Ses!!!!!!!!!!!!
  • Midka

Ord blind skrev 2009-12-26 21:21:38 följande:

Oj det är länge, i slutet av juni. Illamåendet är bättre men nu börjar jag bli tjock. Har foglossning så det är smärtsamt att promenera....
    Aj, aj, aj!!!!!! Jag drabbades av det ganska tidigt. Jag vill inte ha fler barn efter det... men det är mitt liv det. Lycka, lycka till!!! Hoppas det inte blir värre. Blir det det kan du söka sympati hos mig!! Jag har massor att ge när det gäller sånt!!!!
  • Midka
    confligere skrev 2009-12-26 21:31:58 följande:
    Hallå där alla igen!Hur har helgerna avlupit? Själv firade jag första julen tillsammans med flickvännen och hennes familj. Det gick bra, fast vi firade ju med min familj med idag.Kul med snö ute!
    Säg inte att du varit på västkusten i en lite stuga utan varmvatten!! :-O
    Min granne har haft besök av sin dotter och hennes kille och jag tänkte nästan fråga om det var du. Lyckades behärska mig för det skulle låta extremt konstigt om det inte var du!!!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 21:32:00 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-26 21:21:38 följande:
    Ah, så det har inte gått så lång tid. Skönt att illamåendet är bättre iaf. Jag spydde ända fram till samma dag sonen kom ut Men foglossning vet jag inte hur det känns, eller så kanske jag bara hade svag foglossning (är lite okunnig i det området). Att veta att det gör ont är dock tillräckligt med info.Jag förstår hur du blir påfrestad med foglossning och allt, särskilt som du måste arbeta också.
    Hur många barn har du?? Och hur gammal?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 21:40:36 följande:
    Jag har ett barn. Han är fem år och jag är 30
    He he! Våran är 5 och jag är visserligen 36 men vi är på samma tiotal!!!
  • Midka

Velour: (Kollade in din profil...)
    Spindel!!!! Där sket det sig gruveligt!!! Har svårt att gå in i köket när jag vet att det är en jäkel i vasken. Har dock kommit långt i min egen kbv. Nu mer blir jag bara svettig (och panikslagen) när jag kan räkna håren på benen.

Svar på tråden Tråddödare forts....