• Midka

Tråddödare forts....

Nu ska jag titta på slutet på Gladiatorn. Det är något att dregla över (jämfört med några gamla trosor.... ).

Go natt på er och trådkram!!!!!!!!!!!!!

• Midka
    confligere skrev 2009-12-26 23:37:32 följande:
    Nummer?
    Bha! Vi sysslar inte med sånt längre.... Det är för småbarn!
    *eg _fett_ avundsjuk!!!!*
  • Midka
    confligere skrev 2009-12-26 23:37:32 följande:
    Nummer?
    Okejdå... Grattis!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 23:40:43 följande:
    Men den tog väl slut för över 20 min sen?
    Nej.... på 3an slutar det 00.35

Ses imorgon!!!!
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-27 01:00:42 följande:
    Synd bara att folk inte tar den på allvar. Det är faktist på riktigt en som är skyldig mig 40 kameler efter ett urballat pokerparti.
    Det är helt omöjligt att ta den på allvar eftersom det är "för" otroligt... Det många missar är att verkligheten alltid överträffar dikten.
    Jag gissar att om ni suttit öga mot öga vid bordet går det inte att lämna tillbaka dem heller eftersom det handlar om heder... Går det att föreslå att han förvaltar dem åt dig och istället för att du betalar pengar till honom får han någon/några kameler i betalt per år? På några år har han tjänat tillbaka alla..
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-27 01:05:02 följande:
    Va, är det öl i alkohol?

Sade han som inte dricker....???
  • Midka

Jaha... så var det bara du och jag tråden....

• Midka

Hej på er!
    Jag har haft en bra dag dock håller jag på med att försöka få in mitt gamla simkort i min nya mobil och det har visat sig bli till ett jätteprojekt...... Imon får jag ringa runt och se om jag kan få ordning på det hela.
    Jag anser att jag är ganska teknisk men detta tullar på mitt självförtroende......

• Midka

Ord blind skrev 2009-12-27 19:21:25 följande:

Denna tråden är ganska intensiv, ibland orkar man helt enkelt inte. Vi sitter ju faktiskt ofta och "chattar", vi har ju aldrig något ämne och en kväll blir det lätt några sidor... Jag tycker det är mycket trevligt men ibland blir det för mycket för mig med. :)Är det någon som har hört något från Gaffsan förresten? Börjar faktiskt bli lite orolig....
    Det ligger något i vad du säger.....
    Jag ser mig själv som en periodare. Det innebär att jag lever mitt liv efter olika perioder. Kan vara period av Fl eller FB eller ingen dator. Bokperioder you name it!
    Just nu finner jag det synnerligen roligt att vara här hos er!
Svar på tråden Tråddödare forts....