• Midka

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2009-12-28 00:02:49 följande:
    Låter som om ni har haft bra men intensiva dagar allihop Jag har i stort sett bara legat på soffan pga "ryggajävlen" och sedan med hjälp av värktabletter tvättat. Lilleman och storeman är båda förkylda, så de passar ju inte upp på mig som krympling heller Har provat mitt New Super Mario idag; riktig nostalgi.Imorgon ska jag överraska min sambo med biljetter till motocross-show och hans syster kommer hit och sitter barnvakt. Han annar ingenting ännu! Mohahaha
    Aaaj, vadan denna rygg???
  • Midka

Hej på er!
    Har äntligen löst mitt mobliproblem! Ringde till Nokia och en snäll yngre man guidade mig som om jag vore 6år. Ljuvligt! Jag förstod varje sak. Var till sist tvungen att fråga om detta stod i manualen. "Nej, det räknas med att man redan kan detta..."
    Näe.... men vad sägs om att söka pension....?
    Iof tillade han att med nyare simkort sker det mer eller mindre automatiskt.

Jag är i alla falll fortfarande läskunnig och har inte missat viktig information under ögonen och det är alltid något att vara nöjd med....

I övrig har jag varit på Äventyrsbad i em och vi ( jag och sonen)har haft mkt trvligt!!!!!

• Midka
    Ord blind skrev 2009-12-28 19:16:25 följande:
    Suck.... Det var den första också... ;)
    Det är liksom mer fart på de människorna och det gillar jag... oftast...
    Kul att du får två... undrar hur det kommer gå att få barnvakt...
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:29:18 följande:
    Var det kallt i vattnet? Om ja, var god att tala om platsen där sagda äventyrsbad finns!
    I och försig finns det en del som är utomhus och där är vattnet kanske 17 grader och det borde räcka... Annars kan man gå ur och rulla lite i snön.. Kanske en idé..

Plats: Vänersborg.
  • Midka

Ord blind skrev 2009-12-28 19:29:54 följande:

Två bebisar med mindre än ett och ettt halft år i mellan, nja, tror knappast att jag kommer få någon barnvakt....
    Du får posta dem till mig så ordnar jag det!!!!!
  • Midka

Vi har snö i massor...
    Pausar nu. Ska lägga lillen!

• Midka
    Scratchy skrev 2009-12-28 20:07:20 följande:
    För att hedra Sedeks minne...
    Han har väl inte dött än? Lite förkylning bara hoppas jag, så han är nog på benen om en vecka eller två.
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:36:44 följande:
    Kanske dags att öva sig lite i koncis rubriksättning:www.familjeliv.se/Forum-5-69/m49600570.html
    Rublriksättningen är helt klart inte i kvälltidningsformat...
    Dock verkar tråden glödhet. Kanske ska roa mig med att sticka in en liten kommentar om att det är självklart att andra ska ha överseende med vår ADHD son..... (Nu har han inte det men en liten brandfackla kan vara kul.)
  • Midka

Shit!
    12 inlägg utan att V-kvinnan har varit delaktig!
    Vart har hon tagit vägen!!!!!!!!!!!

• Midka
    Velour skrev 2009-12-28 20:32:37 följande:
    Jag tänkte låta er sakna mig lite:)
Svar på tråden Tråddödare forts....