• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-26 21:49:51 följande:
    Önskar ni er syskon till ert barn?
    Hmmm, svår fråga.
    För några år sen: Ja. Jag hade visserligen hemska foglossningar under graviditeten men vem vill inte snusa på en liten....? Vi behöver hjälp för att jag ska bli gravid så det är inte någon lätt och nöjsam process direkt. Vi gjorde några försök efter 'lillen' men på sista fick jag missfall (iof inte något jag bekymrar mig om men att bli av med elendet blev en veckas utdragen process så _det _ vill jag undvika igen!)

Nu har vi häcken full med vår vildbasse så jag ser inte att vi har plats och ork för en till.
    Idag: Nej!!!! Jag vill inte vara gravid igen. Jag får lite rysningar när jag ser en gravid och tänker att jag vill _inte_ uppleva några års vaknätter igen!
  • Midka

Så jag är kvällens looser då med ett barn och 36 år!!!!

• Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:14:27 följande:
    Vad elak du är
    Han är bara avundsjuk på stt det finns bevis på driften...
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:13:57 följande:
    Ska vi dela förstaplatsen för losers?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:13:08 följande:
    OK, jag förstår. Ville själv ha en liten till, men efter skilsmässan tog det så lång tid för mig att bli mig själv igen plus att jag började studera och allt detta. Jag började livet om på nytt så att säga.Nu vill jag inte ha några fler barn, inte ens om jag blir tillsammans med en man igen. Orkar nog inte återigen gå igenom processen graviditet, spädbarnperiod etc. etc. Tänker bli klar med min utbildning, skaffa ett jobb och leva livet lite (tillsammans med min grabb såklart)
    Ja! Tanken på att börja om är lite för mycket!!
  • Midka
    confligere skrev 2009-12-26 22:22:44 följande:
    Jag vet! Jag var en jättesnäll helylle-kille tills jag började plugga med personen bakom aliaset Scratchy. Han förstörde mig på djupet! Helt och hållet hans fel! Ond in till benet!(Han gav mig just en spark på nötterna i en annan tråd, så jag hämnas genom att smutskasta honom här bland hans närmsta vänner. He he he!)
    Men visst är det skönt att kunna skylla ifrån sig på någon annan!!

(Scratchy: någon gång funderat på att byta vän..... )
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-26 22:16:44 följande:
    Shit, jag har hunnit skriva 105 inlägg, med detta inräknat
    Jag ligger i lä... bara 55
  • Midka
    confligere skrev 2009-12-26 22:26:01 följande:
    Fan ni är så slipade på att förolämpa i den här tråden. Scratchy rädda mig! Jag är inte fullärd än!
  • Midka

Ord blind skrev 2009-12-26 22:29:09 följande:

Var glad att du slapp. Men jag måste erkänna eftersom jag har haft problem med begge, har bara spytt en gång dock, och jag väljer faktiskt hellre foglossning, man mår i alla fall bra vissa stunder, har inte ont jämt.
    Tror att båda är illa när de är som värst. Min foglossning gjorde att jag hade ont i hela kroppen. Stava mitt namn på tangentbordet fick mig att grimagera så var försiktig med dina val....
  • Midka
    Isnogood skrev 2009-12-26 22:40:13 följande:
    "Viskar" det är lugnt..jag har bara 33....
    *viskar tillbaka* Tack!
Svar på tråden Tråddödare forts....