Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-04 19:58:45 följande:
    Han var lite groggy först och sedan fick han ett hysteriskt utbrott när vi var på väg ut och högg mig i armen som en hund, men det kan vara blodsockret som talade iom att han inte hade ätit på typ 14 timmar. Jag blir också bitsk när jag inte ätit Sedan har han varit ovanligt dämpad resten av dagen, men tror det är sömnbrist, imorgon är det nog high life igen Jag är helt utschasad efter denna dag iallafall...
    Jag förstår. Det är nog mycket för ett litet barn att hantera. Men som du skrev, allt är väl på sin plats till imorgon
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 08:17:13 följande:
    Min teori är att han såg sin efterträdare i nykomlingen sebastian, och så avreggade han sig...Trist, just när vi skulle börja prata om intressanta saker som valutahandel och allt. Det var dåligt gjort tycker jag, dåååååligt Scratchy, dååååligt säger jag!!!
    Jahaaa, så du tycker att det var dåligt gjort att han avreggade sig när det blev intressant för dig

Skulle du inte tycka det annars?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-05 08:36:31 följande:
    God morgon allaSolen skiner, kaffeglaset står bredvid mig, mackorna ligger och pockar på uppmärksamhet på tallriken.
    Goddag!

Ja, solen skiner, jag blev sen till grupparbetet men har knappt dåligt samvete eftersom jag blev klar med min del igår, är skoltrött och har allmänt tråkigt och snart ska jag äta lunch innan seminariet kl. 13.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 09:54:10 följande:
    Ja..
    Jädra synd faktiskt.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 11:38:50 följande:
    Ja.. du måste försöka ta reda på varför?
    Försökte igår men han orkade inte ge någon särskild förklaring. Han var väl helt enkelt trött på FL samt att han tyckte att FL tog mycket tid ifrån honom. Det är lite lätt att bli beroende av den här sidan.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-05 11:59:15 följande:
    jag vet inte om ni märkt det, men jag är inte så aktiv här sen några dagar och vet inte riktigt när jag blir igen.hoppas ni har det bra./F
    Vad är det som har hänt? Är du med barn?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 18:16:26 följande:
    Har ni kollat in Fionas FB?Är det bara jag, eller är hon på väg ner?Finns inte en kommentar om att hon tycker livet är bra på länge, bara att det är bra för andra samt en "snygg" koll på om vi märkt att hon är borta...Är jag nojjig?
    Jag har sett Fionas kommentarer på Fb. Har märkt att hon vissa gånger inte mår så bra och att hon vissa gånger mår bra. Men det är bra att hon tar en datorpaus om det betyder att hon ska ta igen sig

Fiona, vi tänker på dig och hoppas att vad det än gäller, att det ordnar sig och att du kommer tillbaks så snart och blir samma glada Fiona Kram!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 18:18:10 följande:
    Han lever. Har raderat min inlägg på FB. Helt ok. Då vet jag att han lever i alla fall.Han kommer väl tillbaka när han känner att han vill.
    Hmm...raderat? Tja, han kanske har en anledning..{#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 20:00:52 följande:
    Det gjorde han med det jag skrev oxå.. dummern..
    Vad skrev du?
Svar på tråden Tråddödare forts....