Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-05 20:02:08 följande:
    För mycket tid kan det väl knappats vara, han har ju inte varit inne så mycket på sista tiden..
    Jag vet inte jag. Han har ju jobbat mycket och haft konstiga sovtider. Kanske gick mycket av hans vakna stund åt FL istället för att gå till nytta. Men nu utgår jag bara utifrån det han sa igår, d.v.s. att FL tog för mycket tid.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 20:03:51 följande:
    Att vi saknade honom.. det var för någon vecka sen, skrev inget som antydde på fl.
    Hmm..förstår inte vad du menar..
  • Velour

Fast han skrev för ett tag sedan att han hade tappat intresset för FL. Så när man känner så, tycker man säkert också att man har slösat lite av sin tid också. Tror det var många faktorer som gick hand i hand och som fick honom att avregga sig så plötsligt.

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 20:27:36 följande:
    Jag skrev att vi saknade honom.
    Heheh, jo den delen förstod jag, men inte den andra delen där du skrev att du inte antydde på FL.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 20:28:31 följande:
    Hej!Förutom att sakna Scratchy, vad gör ni i kväll?
    Hej!

Inget särskilt. Du då? Nåt kul du ska göra ikväll?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-05 20:38:33 följande:
    Nyss hemkommen... Jag är nöjd...
    Vackert
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 20:46:48 följande:
    Han hade väl uttryckt att han inte ville bli ihopkopplad m FL och IRL, det skrev han i alla fall innan.
    Ah Ok..

Idag var det inte min dag alls. Jag var så deprimerad att jag satt tårögd genom halva seminariet. Jag var väldigt ledsen eftersom jag kände att jag inte skulle klara av den här kursen. Kände att jag var så efter, eftersom jag inte kunnat snappa upp så mycket och ångesten inför salstentan växer sig starkare för varje dag.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 21:10:49 följande:
    Vad är det värsta som kan hända? Att du döööör? Eller att du får black out och inte kan fylla i en endanste poäng? Och??? Det är ju bara poäng? Eller.... Kanske har du lagt in livet i potten.... Om S-mannen: Jag frågade bara om det hänt något eller om det var självvalt. Sen kopierade jag hans slogan: "No fear, Schrathy's here" (och) var är du....? We miss y..Tror han fått kalla fötter precis som OrdBlind. Vi kommer för nära. Helt ok. De kommer tillbaka om de vill annars inte. Dock tror jag att OrdBlind läser här då och då och säkert kommer S-mannen att göra det med!
    Ja, jag skulle gå under. Nej, för mig är det inte bara ett poäng då jag har investerat nästan allting för att få min examen. Inte just mitt liv då{#lang_emotions_tongue_out}

Hmm..kanske var det så med S-mannen och Ord blind.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 21:21:24 följande:
    Kan du komma förbi din ångest genom att förminska salstentan till bara några "futtinga" poäng? Jag förstår att utbildningen är viktig men det skulle vara åt helsicke om en formalitet (tentan är en formalitet som förättas i en sal) får förstöra allt!Hänger du med på vad jag menar?
    Jag vet...Du får ge mig den hårdaste lavetten du kan!!
Svar på tråden Tråddödare forts....