• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 00:53:17 följande:
    Oj, här var det deppigt i tråden...... nu är ju inte jag den rätta personen att pigga upp eftersom jag själv varit nere i veckan. Men på tal om B-vitaminbrist så kan jag berätta att jag hade det för några år sedan när jag bodde i Colombia. Diagnosen kändes inte så jobbig men behandlingen var ju lite speciell. Den bestod av sprutor i ena skinkan. Jag brukar vara väldigt tålig vad gäller medeciner och sprutor. Och jag säger inte att jag klagade av sprutorna trots att de gjorde djävulskt ont. Problemet var att jag inte kunde gå efteråt. Inte på grund av smärtan utan helt enkelt för att hela rumpmuskeln bara tappade kontakten med hjärnan. Så jag haltade runt hela resten av dagen. Så jag fick ta sprutorna växelvis i högra och vänstra skinkan annars hade jag blivit helt förlamad.Så, hoppas ni fick er ett gott skratt... Have no fear Scratchy is here!
    Ursäkta...men jag fick mig faktiskt ett gott skratt även om det egentligen inte är något att skratta åt. Men bara tanken på det...
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 01:36:48 följande:
    Ursäkta...men jag fick mig faktiskt ett gott skratt även om det egentligen inte är något att skratta åt. Men bara tanken på det...
    Det var det som var meningen...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-20 01:42:17 följande:
    Det var det som var meningen...
    Du är ju för go {#lang_emotions_sunny}
    Ja, det var ju faktiskt lite komsikt, min behandling består bara av tabletter som tur är! Men imorse stod jag i badrummet och hade nyss svalt ner vatten och tittar upp "tog jag tabletten eller inte?" och kunde för mitt liv inte komma ihåg hur jag hade gjort! Så jag fick ju ta tablett "igen" utifall jag bara drack vatten den där sekunden innan Och nu kom jag på att jag nog toig dubbelt av fel tablett igår också, den ena sorten ska bara tas en gång om dagen och den andra ska tas två gånger.
    Ojojoj, jag skyller på b-vitaminbristen, det stod att det kunde ge minnesstörningar.
    Och det har absolut inget att göra med att jag fyller 30 i år {#lang_emotions_cool}
  • Grizelda

Nä, nu måste jag låtsas att jag jobbar. Ta det du!

• Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-01-20 10:42:26 följande:
    Nä, nu måste jag låtsas att jag jobbar. Ta det du!
    Tack, då gör jag det
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 10:06:11 följande:
    Du är ju för go Ja, det var ju faktiskt lite komsikt, min behandling består bara av tabletter som tur är! Men imorse stod jag i badrummet och hade nyss svalt ner vatten och tittar upp "tog jag tabletten eller inte?" och kunde för mitt liv inte komma ihåg hur jag hade gjort! Så jag fick ju ta tablett "igen" utifall jag bara drack vatten den där sekunden innan Och nu kom jag på att jag nog toig dubbelt av fel tablett igår också, den ena sorten ska bara tas en gång om dagen och den andra ska tas två gånger. Ojojoj, jag skyller på b-vitaminbristen, det stod att det kunde ge minnesstörningar. Och det har absolut inget att göra med att jag fyller 30 i år
    Men gumman! Fast sånt där är så vanligt för mig så jag höjer inte på ögonbrynet när nån annan gör så. Välkommen till Riksorganisationen för tankspridda!
    Analysera mera!
  • Velour

Grattis till numret JA!

Kan också berätta att vårt grupparbete blev totalsågat av våra opponenter som för övrigt gjorde det bästa arbetet. Det var så bra att läraren frågade om han fick använda deras arbete som exempel för andra sociologstudenter Fast det visste jag att det skulle bli. Så vi måste komplettera lite för att få godkänt. Over and out!

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....