Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-12 19:14:39 följande:
    Velour, ja just det. Men den är kanske för smart för mig, för jag fattar inte.
    Han är 1.90 och jag är 1.60, därav att han når till marken om jag bär honom på mina axlar. Varför det ens blev tal om att jag skulle bära honom på mina axlar, kommer jag inte ihåg
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 19:16:05 följande:
    matdags!ses sen, om inte; ha en skön kväll!
    Bon apetit och ha det så gott. Kram
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 19:19:35 följande:
    Ååå vad jag längtar efter mat. Min supertrötta sambo har helt plötsligt bara fixat i ordning kasslern, så nu blir det ris och kassler i ugn med röra...mmmm
    Mm..vad gott! Bra sambo du har
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 19:21:51 följande:
    Oj vad fel jag har. Trodde Isnogood var man och Sedek kvinna. Förlåt!
    Stackars Isse. Inte första gången nån tror att hon är man. Eller skämtade du nu?
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 19:42:47 följande:
    Velour, nej det var nog nånting med bilden. Om man inte tittar så noga så känns den lite killig.
    Oups!
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 19:43:48 följande:
    Velour, har du facebook?
    Yes i have. Vänta ska jag inboxa mitt namn.
  • Velour

Roses,

ja, du var ju naturligtvis större än du är nu, men så jättefarligt tycker jag inte att det såg ut. När du skrev 50kg så lät det värre än det såg ut iaf.

• Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 20:58:50 följande:
    Kanske en något dum fråga men när det gäller datorer så är jag totalt kass Jag har en skiva som en kompis bränt åt mig, nu är det så att jag skulle vilja ta bort en del av låtarna o lägga in nya...GÅR inte det..?I alla fall kan inte jag...idiotiskt om det inte går...
    Oh Jhaaaaa! Var är duuuu?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-12 20:56:33 följande:
    NEJ!
    Tycker du att han är snygg?
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:03:53 följande:
    Isnogood, och det står ju i din undertext också! Men samtidigt så undrar jag varför du skriver det där...känns motsägelsefullt på nåt sätt...vad underbart med så många hästar! Och häftigt att bo på en gård själv! Var i landet (ungefär) håller du till och är du inte mörkrädd och hur hinner du rida allla hästar och har du ridbana där du bor? Min dröm är att skaffa en hästgård inom kort! Och vad är Tinker för ras?Roses, bara ett år. Var är du uppvuxen?
    Åh, är du tillbaka? Trevligt!
Svar på tråden Tråddödare forts....