Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Förresten, jag skrev ju Fiasmamma istället för Fiamedbarn. Sorry!

• Velour
    Roses skrev 2010-03-12 18:19:54 följande:
    Jag är toknervös om jag ska vara ärlig. Känns som om jag kommer spricka närsom helst. Självklart kommer jag lägga upp bilder men fortfarande med halva ansiktet synligt. Så hur är det med dig? Bättre idag? Berättade för idiot-konverteraren idag vad jag gjorde här igår kväll. Han blev röd som en tomat. Skrattade så jag dog.
    Jag förstår det När du stiger av flygplanet och drar in luften utanför kommer du att uppfyllas av en riktigt speciell känsla. Det hände mig iaf

Hahah, stackars konverteraren. Jag tror att han blir starkare i sin tro varje gång du chockar honom
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:20:55 följande:
    Jag tänkte på det igår, det här är mer som en chat än som inlägg. Kanske därför jag känner mig hemma, var en storchattare en gång i tiden
    Ja, lite så Skönt att du känner dig bekväm här!
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:22:51 följande:
    Jag tycker det viktigast var att du kom ihåg mig, alltså personen bakom
    Fint av dig
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:56:04 följande:
    Isnogood, jag gillar kärlek och respekt men har ett gott öga åt smarta elakheter också så jag får hoppas att du har en fin balans då Stavas det inte Iznogood förresten?
    Smarta elakheter? Där hade allas vår Scratchy passat in perfekt. Tyvärr valde han att lämna oss.
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 19:09:04 följande:
    Inte *skrattar*Hej Velour! Vilken pizza blev det? Vi har nog övervägt att ge oss i kast med kasslern i alla fall.
    Det blev Rustica (köttfärs, bacon, champ., lök och bearnaise).

Hahha, ja, ni borde nog ta itu med den där stackars kasslern. Den grisen blir nog glad att den inte dog förgäves
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 19:11:01 följande:
    Näpp, nu får ni en lugn stund o slipper mig för nu ska hästarna o getskrället få uppmärksamheten, ha de gott
    Getskrället

Kram!
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 19:11:28 följande:
    Velour, varför försvann han?
    Han har en del saker att göra så han hade inte tid med oss längre. Han var en riktigt urskön typ. Så skön att jag t.o.m. har citerat honom i min presentation
Svar på tråden Tråddödare forts....