• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-20 21:44:02 följande:
    Tja, det kanske jag gör. Hade lärt mig ett annat uträkningssystem som (persiskt system) som jag faktiskt fattade, men fick fel på uppgifterna eftersom jag inte använde mattelärarens system. Fick samma resultat men bara för att jag inte tänkte som han, så fick jag inga rätt. Nä, matte har bara inneburit en massa problem och ångest. Men jag håller med om kvinnliga mattelärare. Dock har jag bara haft två kvinnliga hittills och både har varit mer förstående än de manliga.
    Åh, det är ju bara värdelöst ju! Det viktigaste är ju att du kommer fram till rätt resultat ju. Jo jag fick samma sak eftersom jag bytte skola och den ena skolan lärde ut "liggande stolen" och den andra lärde ut "trappan" Vilket lett till att jag enbart kan räkna division i huvudet och på miniräknare.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:47:57 följande:
    Nej, samma resultat fast med annat uträkningssätt.
    Så du fick rätt på uppgifterna?
    Have no fear Scratchy is here!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:47:32 följande:
    Dan lay off da LSD!!! Have no fear Scratchy is here!
    Vad roligt. ha. ha. ha.
    Analysera mera!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-20 21:45:44 följande:
    Jag kan rätt och slätt säga att jag inte ens vill ha något med nån höjd att göra öht. Det räcker att jag nästan vågar befinna mig på nionde våning när jag hälsar på släktingen i en annan stad. Men högre än så vill jag inte vara
    Vad bra, då kan du hälsa på här, jag bor bara på åttonde våningen
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:48:32 följande:
    Åh, det är ju bara värdelöst ju! Det viktigaste är ju att du kommer fram till rätt resultat ju. Jo jag fick samma sak eftersom jag bytte skola och den ena skolan lärde ut "liggande stolen" och den andra lärde ut "trappan" Vilket lett till att jag enbart kan räkna division i huvudet och på miniräknare.
    Det var ju mindre kul..Så inte ens i Sverige följer man likadant system.{#lang_emotions_undecided}
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:48:32 följande:
    Jobbigt att kunna räkna division i huvudet. Jag är så glad att jag är inkompetent på det området. Jag lider verkligen med dig...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:48:45 följande:
    Så du fick rätt på uppgifterna? Have no fear Scratchy is here!
    Nej det fick jag inte eftersom mitt sätt att räkna ut skilde sig från hans sätt. Han sa att det inte spelade roll att jag fick rätt resultat. Jag skulle slopa det system jag hade lärt mig eftersom jag inte längre bor i Iran, utan i Sverige i vilket det används ett annat uträkningssystem.
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:49:25 följande:
    Vad bra, då kan du hälsa på här, jag bor bara på åttonde våningen
    Ja, det är en våning lägre iaf
    Analysera mera!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:50:05 följande:
    Jobbigt att kunna räkna division i huvudet. Jag är så glad att jag är inkompetent på det området. Jag lider verkligen med dig...
    Hmmm, tycker inte du ska vara så spydig! {#lang_emotions_tongue_out}
    Det är ju bara enklare division som fungerar i huvudet och har då ingen miniräknare för resten av talet så är jag ju körd!
    Alla andra som fattade vad de lärde ut kan ju bara ta fram papper och penna och lösa problemet. Jag måste uppfinna och bygga en dator eller nåt först
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-20 21:23:02 följande:
    Har du testat Kite?Huuuur coolt som helst, jag har bara åkt på snö än så länge.
    " target="_blank">

Det där verkar vara lika intelligent som att hoppa utan reservfallskärm...
    Jag förstår fartruchen men snacka om att leka med döden! Eller är jag helt okunnig?
Svar på tråden Tråddödare forts....