• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-20 21:12:18 följande:
    usch, vilka hemska lärare alla haft!tyvärr ser jag alltför många som jobbar kvar -kanske är några av mina kollegor ansvariga för era barndomstrauman?
    Vem vet...? Ska snart skola in vår lille i skolvärlden och jag får gåshud bara av att titta på den ena av tre potentiella fröknar.... Hoppas, hoppsa, hoppas, hoppas att det inte blir i den klassen pojken hamnar i!!! {#lang_emotions_surprised}
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-20 21:11:12 följande:
    Hmmm *suckar drömskt*Flyger du?
    Jag flyger inte nu för tiden, och aldrig hang glider. Har flugit skärmflyg (paraglider), men jag har inte haft råd när jag har pluggat de senaste åren. En skärm kostar 30.000 och håller typ bara en säsong. Det suger.

Paraglider är alltså denna, mer praktisk (man kan klättra upp på berget med utrustningen på ryggen) men sämre prestanda (man kommer knappt frammåt):

">

Have no fear Scratchy is here!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-20 20:49:31 följande:
    min absolut värsta klass som höll på att få mig att gå i väggen, som fick mig och 2 kollegor till att få gå hos företagshälsans psykolog en vår, var en killklass på ett yrkesprogram.de blev uppviglade av en idiotkollega och även om de var OK i par eller en & en så var de hemska i grupp och inte ett dugg intresserade av engelska. vi hade såååååååååå många duster och mer än halva klassen fick IG.trots detta talade de efter avslutad kurs om att jag var deras absoluta favoritlärare eftersom jag inte dömde dom på förhand och inte gav upp.2 av dom läste dessutom Engelska B (hade jag aldrig trott när vi började!) och en av dom var och hälsade på på öppet hus och saknade oss.sånt gör det ju värt att slita!
    Men stackare! Men kul att de tyckte om dig Fick mig att tänka på den där filmen med Michelle Pfeiffer som var lärare i nån ghettoskola där de jävlades med henne men att hon inte gav upp.
    Analysera mera!
  • Midka
    Grizelda skrev 2010-01-20 21:14:51 följande:
    Annars får vi väl skramla .
    Jag är med.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-20 21:15:02 följande:
    Jädrans vad orättvist. Tyvärr är det väl ofta så att blyga får sämre betyg pga en personlighet som inte borde betygsättas. Introverta och Extroverta har båda sina platser i arbetslivet och borde få samma chans, men så är det ju inte. Eller det kanske har ändrats i grundskolan sedan jag var där.
    Ja, och det var därför läraren höjde min väns betyg, men det var ju bara för jag kom och argumenterade, vilket hon själv aldrig hade vågat göra.
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-20 21:14:30 följande:
    Och det svarade på min fråga!
    Alltså, jag har inget jobb så jag ska jobba extra tills jag har råd, sen tar jag spontansemester. Det var det jag menade.
  • Scratchy

Det var värst vad många som vill sticka mig i skinkorna med nålar...

• Polly S

jag har förresten outat mina elever på FB! (men det var ju en artikel i lokaltidningen och knappast hemligt!)
    gillar ringen med Stockholm stad/Bjälbo kyrkan!

• Midka
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:17:52 följande:
    Jag flyger inte nu för tiden, och aldrig hang glider. Har flugit skärmflyg (paraglider), men jag har inte haft råd när jag har pluggat de senaste åren. En skärm kostar 30.000 och håller typ bara en säsong. Det suger.Paraglider är alltså denna, mer praktisk (man kan klättra upp på berget med utrustningen på ryggen) men sämre prestanda (man kommer knappt frammåt):
    ">

" target="_blank">

Hoppade fallskärm två säsonger.
Svar på tråden Tråddödare forts....