• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:25:24 följande:
    Jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill!!!
    Grattis
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-20 21:23:57 följande:
    Jag kommer ihåg alla föräldrasamtalen på både högstadiet och gymnasiet. Lärarna sa att de så gärna ville ge mig högre betyg eftersom jag gjorde rätt bra ifrån mig på proven, men att jag nästan aldrig räckte upp handen under lektionerna. Så jag fick alltid lägre betyg än jag förtjänade, enligt dem
    jag kommer inte ihåg utvecklingssamtal på gymnasiet alls.
    undrar om vi hade det, mina föräldrar kommer inte heller ihåg det.
    på högstadiet råkade pappa yttra hur mkt jag hatade syslöjden inför min klassföreståndare som var syslöjdsfröken... jag var överlycklig när den obligatoriska terminen var över så jag fick ha träslöjd!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:25:51 följande:
    Jag fick alltid sämre betyg eftersom jag alltid försov mig Annars tyckte lärarna oftast om mig eftersom jag ju alltid babblar på en massa och ifrågasätter osv. De enda som inte gillade när jag ifrågasatte var mattelärararna, varför KomVux behövdes för Matte B härom året
    Ja, jag fattar inte vad sjutton det är med just mattelärarna. Jag hade också problem med dem
    Analysera mera!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-20 21:22:55 följande:
    men hon kanske är världens bästa?
    Jag är helt fördomms fri!
    Nej, man seeer på henne att det är kört!

Jag vet. Det kan vara så men sist gång jag tänkte vara öppen i sinnet så fick det ganska drastiska föjder så denna gång kommer jag snabbare följa min känsla!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-20 21:27:04 följande:
    jag kommer inte ihåg utvecklingssamtal på gymnasiet alls.undrar om vi hade det, mina föräldrar kommer inte heller ihåg det.på högstadiet råkade pappa yttra hur mkt jag hatade syslöjden inför min klassföreståndare som var syslöjdsfröken... jag var överlycklig när den obligatoriska terminen var över så jag fick ha träslöjd!
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-20 21:23:02 följande:
    Har du testat Kite?Huuuur coolt som helst, jag har bara åkt på snö än så länge.
    " target="_blank">

Nej, det har jag inte. Jag är livrädd för marken. Det är därför jag flyger så högt som möjligt. Som vi brukar säga lite skämtsamt när någon gör ett misstag, kollapsar skärmen och faller några hundra meter och lurar döden med minimal marginal: "Ja, inga olyckor händer förrän man kommit ner..."
    Have no fear Scratchy is here!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:26:04 följande:
    Blir jag? Eh, okej... tack?
    ja? är inte det vad du hävdat?
    OK då, vi hoppas du blir det iaf.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:28:35 följande:
    Nej, det har jag inte. Jag är livrädd för marken. Det är därför jag flyger så högt som möjligt. Som vi brukar säga lite skämtsamt när någon gör ett misstag, kollapsar skärmen och faller några hundra meter och lurar döden med minimal marginal: "Ja, inga olyckor händer förrän man kommit ner..." Have no fear Scratchy is here!
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:27:47 följande:
    Ja, jag fattar inte vad sjutton det är med just mattelärarna. Jag hade också problem med dem
    Nämen vilken himla överraskning att du inte gick ihop med mattelärarna just... jag är så förvånad att jag nästan dör...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-20 21:28:10 följande:
    sist gång jag tänkte vara öppen i sinnet så fick det ganska drastiska föjder så denna gång kommer jag snabbare följa min känsla!
    vad hände?
Svar på tråden Tråddödare forts....