• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:20:13 följande:
    Det var värst vad många som vill sticka mig i skinkorna med nålar...
    jag tror det var precis den responsen du ville ha...
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-20 21:17:17 följande:
    Vem vet...? Ska snart skola in vår lille i skolvärlden och jag får gåshud bara av att titta på den ena av tre potentiella fröknar.... Hoppas, hoppsa, hoppas, hoppas att det inte blir i den klassen pojken hamnar i!!!
    men hon kanske är världens bästa?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:17:52 följande:
    Jag flyger inte nu för tiden, och aldrig hang glider. Har flugit skärmflyg (paraglider), men jag har inte haft råd när jag har pluggat de senaste åren. En skärm kostar 30.000 och håller typ bara en säsong. Det suger. Paraglider är alltså denna, mer praktisk (man kan klättra upp på berget med utrustningen på ryggen) men sämre prestanda (man kommer knappt frammåt):
    ">

" target="_blank">

Har du testat Kite?

Huuuur coolt som helst, jag har bara åkt på snö än så länge.

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-20 21:18:35 följande:
    Men stackare! Men kul att de tyckte om dig Fick mig att tänka på den där filmen med Michelle Pfeiffer som var lärare i nån ghettoskola där de jävlades med henne men att hon inte gav upp.
    haha, jag räknas faktiskt till de tuffa & stränga lärarna men eleverna gillar mig (oftast). kanske just därför.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-20 21:16:47 följande:
    att vara aktiv är ett krav för betyg, punkt.
    Jag kommer ihåg alla föräldrasamtalen på både högstadiet och gymnasiet. Lärarna sa att de så gärna ville ge mig högre betyg eftersom jag gjorde rätt bra ifrån mig på proven, men att jag nästan aldrig räckte upp handen under lektionerna. Så jag fick alltid lägre betyg än jag förtjänade, enligt dem
    Analysera mera!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:17:52 följande:
    Jag flyger inte nu för tiden, och aldrig hang glider. Har flugit skärmflyg (paraglider), men jag har inte haft råd när jag har pluggat de senaste åren. En skärm kostar 30.000 och håller typ bara en säsong. Det suger. Paraglider är alltså denna, mer praktisk (man kan klättra upp på berget med utrustningen på ryggen) men sämre prestanda (man kommer knappt frammåt):
    ">

" target="_blank">

tur att du snart blir rik & framgångsrik!
  • Grizelda
    Sedek skrev 2010-01-20 21:15:02 följande:
    Jädrans vad orättvist. Tyvärr är det väl ofta så att blyga får sämre betyg pga en personlighet som inte borde betygsättas.Introverta och Extroverta har båda sina platser i arbetslivet och borde få samma chans, men så är det ju inte. Eller det kanske har ändrats i grundskolan sedan jag var där.
    Jag vet inte hur det är i grundskolan, men jag tycker mina barn har fått hyfsade betyg enligt vad jag kan bedöma. Kanske beror det på att jag har påpekat på varenda kvartssamtal, när jag fått höra att "han borde räcka upp handen lite mer" att det är Viktigt att sätta betyg på Kunskaper och inte Personlighet! Att vara trevlig och pratsam kan leda till bättre inlärning för den som ställer relevanta frågor och lyssnar på svaren, men själva pratandet ska inte få höja betygen, tycker jag. Tyvärr är det nog så ibland.
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-20 21:21:15 följande:
    Hoppade fallskärm två säsonger.
    Jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill!!!
    Have no fear Scratchy is here!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-20 21:23:57 följande:
    Jag kommer ihåg alla föräldrasamtalen på både högstadiet och gymnasiet. Lärarna sa att de så gärna ville ge mig högre betyg eftersom jag gjorde rätt bra ifrån mig på proven, men att jag nästan aldrig räckte upp handen under lektionerna. Så jag fick alltid lägre betyg än jag förtjänade, enligt dem
    Jag fick alltid sämre betyg eftersom jag alltid försov mig Annars tyckte lärarna oftast om mig eftersom jag ju alltid babblar på en massa och ifrågasätter osv. De enda som inte gillade när jag ifrågasatte var mattelärararna, varför KomVux behövdes för Matte B härom året
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-20 21:25:02 följande:
    tur att du snart blir rik & framgångsrik!
    Blir jag? Eh, okej... tack?
    Have no fear Scratchy is here!
Svar på tråden Tråddödare forts....