Midka skrev 2010-01-17 21:13:24 följande:
Gör du inte eller är du sarkastisk. Brukar ha förmåga att avläsa det när det gäller dina kommentarer på andra... men för ditt ego:Jag tycker du skriver "snärtigt", ofta träffar du direkt på spiken och behöver inte förtydliga dig i, typ sex meningar. Dina rubriker lockar till att kolla in tråden, det behöver inte betyda att man skriver i den men du har definitivt många klick på den (tror jag).Jag ser och försöker lära, dock är jag snart 37 så det tar ett tag tills informationen landar som en förmåga. . Du skriver kul och jag ler ofta åt dina kommentarer, eller hummar medhållande. Jag har inte förmåga att svara då varje svar låter platt, inte likt mig, träffar inte rätt nivå, låter "gammalt", visar inte det jag menar... ska jag fortsätta?
Oh, sketans! Jag fattade faktiskt ingenting på riktigt. Men jag har inte fattat någonting på hela dagen. Idag är första dagen sen jag kom ur sängen på riktigt och jag fattar lite trögt. Men tack för alla komplimangerna! Du får en puss närhelst du vill... (du måste bara hitta mig och hålla fast mitt huvud först...)
Jag tycker du är på god väg med dina rubriker. Grejen är att jag skrivit flera trådar som inte blivit så populära (till exempel den som handlar om olika symptom och upplevelser av munherpes (kanske var ämnet snarare än rubriken som avskräckte))...
Hur som helst så är din hjärna fortfarande frisk och elastisk. Den håller sig i form så länge man tränar den...