Tråddödare forts....
Sannolikheten är också stor att den minste skiftarbetaren är vaken... det är väl därför han jobbar... för att sova när han är trött och jobba när han är minst eller hur det nu var... jag fattade aldrig... får fråga Velour...
WTF happened med the tråd? Har ni blivit sömntutor allihopa? Jag har ju just kravlat mig ur soffan... nåväl, hoppas ni sover gott tråkmånsar...
Oj, här var det deppigt i tråden...
... nu är ju inte jag den rätta personen att pigga upp eftersom jag själv varit nere i veckan. Men på tal om B-vitaminbrist så kan jag berätta att jag hade det för några år sedan när jag bodde i Colombia. Diagnosen kändes inte så jobbig men behandlingen var ju lite speciell. Den bestod av sprutor i ena skinkan. Jag brukar vara väldigt tålig vad gäller medeciner och sprutor. Och jag säger inte att jag klagade av sprutorna trots att de gjorde djävulskt ont. Problemet var att jag inte kunde gå efteråt. Inte på grund av smärtan utan helt enkelt för att hela rumpmuskeln bara tappade kontakten med hjärnan. Så jag haltade runt hela resten av dagen. Så jag fick ta sprutorna växelvis i högra och vänstra skinkan annars hade jag blivit helt förlamad.
Så, hoppas ni fick er ett gott skratt...