Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-20 21:28:55 följande:
    ja? är inte det vad du hävdat? OK då, vi hoppas du blir det iaf.
    Äuejavetinte...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:34:35 följande:
    Vad mycket man kan säga om fallskärmshoppning
    Mycket avancerad sport...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-20 21:34:11 följande:
    nej, nu ska jag vårda min huvudvärk. (eller är det det jag har gjort eftersom den stannat hos mig hela dagen? fördriva den kanske vore bättre?)ha det bra och sov gott!
    Se till att slå i lilltån i något så kommer huvudvärken att försvinna...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:37:28 följande:
    Jag skulle inte våga flyga för allt i världen *ryyys*
    Ett annat visdomsord:

"Med en flygskärm flyger man, med en fallskärm faller man."

Så om du inte vill flyga så kan du ju satsa på skärmflygning...
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-20 21:41:31 följande:
    Inte mycket att välja på om du blir utsparkad på 4000 m...
    Jag har förstått att det är lite svårt att backa ur när man sitter först i flygplanet på 4000 m och alla andra bakom är sugna på att hoppa. Inte läge att fundera över saken. M'I right?
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:41:56 följande:
    Ett annat visdomsord:"Med en flygskärm flyger man, med en fallskärm faller man."Så om du inte vill flyga så kan du ju satsa på skärmflygning...
    Jag menade ju naturligtvis "så om du inte vill flyga så kan du ju satsa på fallskärm". Silly me...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:44:02 följande:
    Tja, det kanske jag gör. Hade lärt mig ett annat uträkningssystem som (persiskt system) som jag faktiskt fattade, men fick fel på uppgifterna eftersom jag inte använde mattelärarens system. Fick samma resultat men bara för att jag inte tänkte som han, så fick jag inga rätt.Nä, matte har bara inneburit en massa problem och ångest. Men jag håller med om kvinnliga mattelärare. Dock har jag bara haft två kvinnliga hittills och både har varit mer förstående än de manliga.
    Oj, så i Iran räknar man på ett sätt som ger andra resultat på samma uppgifter? Nice, detta kan bli ett genombrott inom forskningen på interkulturella konflikter...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:45:44 följande:
    Jag kan rätt och slätt säga att jag inte ens vill ha något med nån höjd att göra öht. Det räcker att jag nästan vågar befinna mig på nionde våning när jag hälsar på släktingen i en annan stad. Men högre än så vill jag inte vara
    Dan lay off da LSD!!!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-20 21:47:57 följande:
    Nej, samma resultat fast med annat uträkningssätt.
    Så du fick rätt på uppgifterna?
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:48:32 följande:
    Åh, det är ju bara värdelöst ju! Det viktigaste är ju att du kommer fram till rätt resultat ju. Jo jag fick samma sak eftersom jag bytte skola och den ena skolan lärde ut "liggande stolen" och den andra lärde ut "trappan" Vilket lett till att jag enbart kan räkna division i huvudet och på miniräknare.
    Jobbigt att kunna räkna division i huvudet. Jag är så glad att jag är inkompetent på det området. Jag lider verkligen med dig...
Svar på tråden Tråddödare forts....